Er han homofil?!

PolarZebra

Elsker forumet
Jeg tenker da på min lillebror på snart 11 år[:)]

Fikk nettopp mld ifra min mor hvor det stod "Hjelp ! din bror har da brukt høvelen på legga og likte følelsen av glatte og nybarberte legger :("

Jeg måtte jo så klart flire litt, for jeg har alltid sagt at han er litt vel feminin til tider[:)]

Jeg syns liksom det er mer enn bare det som tyder på det, som at han skal ha ny trange, gjerne knall farge på buksene sine, fine skjorter og sånne ting (han er ikke påvirket av klesstilen av de i klassa, for de bruker det som ser ut som noen har kjørt i ei kvern i forhold)
Han er veldig forfengelig når det gjelder håret sitt, og når han skulle få nye briller valgte han noen av den litt mer feminine typen[:D]

Han er jo bare søt da[;)]

Håper bare ikke at om han er homofil, at mamma slutter å rakke ned på de fordi de gjør ditt og gjør datt[:'(]

enten det eller så liker han å stelle seg [:)] bare sørg for at dere ikke flirer eller ler av ham sånn at han tørr å prate om det.. er ikek sikkert han er klar over det selvengang, HVIS det viser seg at han liker seg best hos sine "egne" [;)]

Broren min på 16 gjør stadig sånne ting, sa også en periode han var homofil,men så har han asberger da, kom seg fort over den fasen da [;)]

Tja hvem vet? Høres ut som at han er inspirert av svogeren min hvertfall lik smak og dønn homo [8D] Nei han er vel egentlig bifil han her da- og er elsket av 14isene fordi han blogger om det og en haug med annet tull[8D]

Men får håpe han hvertfall vil tørre å være seg selv fullt ut når den tiden kommer. [:)] Omn han skulle være homo [:)]

Jeg har alltid trudd han er det, men om han er det så får han være det[:D]

Vi hadde en spesiell samtale under middagen før jul om hva de forskjellige legningene var for noe, og han fulgte godt med[;)]

De har en som er enten homo- eller bifil (regner jeg med) som er smukk[:)]
Mamma hadde omtrent døtti på ræva fordi han var mer feminin enn noen damer hu noen gang hadde møtt [;)] Lillebror digger han[:D]

kjenner mange som har hatt sånne perioder, og må virkelig si at er vel kun en av de som hendet opp å faktisk er homofil.

er ikke noe å være "flau" over..

Jeg er ikke "flau" over det, men trur mamma er det[:'(]

Er han det så er det helt greit for meg, er jo gla i han uansett så klart[:D]

Back
Topp