Er han gammel nok?

**CogJ**

Forumet er livet
Lillemann på 7 mnd vil ikke sove.. jeg har prøvd å bysse han i søvn, massere magen og amme han i søvn.. Han bare reiser seg i sengen og står å hyler fordi han ikke kommer seg ned igjen..

Er han gammel nok til at jeg går inn og legger han ned.. Hele tiden!?

ORIGINAL: ~*~CogJ~*~

Lillemann på 7 mnd vil ikke sove.. jeg har prøvd å bysse han i søvn, massere magen og amme han i søvn.. Han bare reiser seg i sengen og står å hyler fordi han ikke kommer seg ned igjen..

Er han gammel nok til at jeg går inn og legger han ned.. Hele tiden!?

Jepp.

ORIGINAL: Natural Beauty

Nope!

er han vel[:D] syns du de skal stå opp?[:-]

Hun går jo inn til han hver gang han står opp.

ORIGINAL: Tøsa FTW

Det jeg gjorde var å stå utafor døra/ i døråpningen mens jeg snakket til han.
Jeg ville aldri gått fra ungene så de ikke visste jeg var der.

[:-]

Alltid lagt og gått [X(]

Jeg la han ned å stillte meg utfor døren , lot han ikke grine mange sekundene før jeg gikk inn og ga han tutten , kos på kinnet og bredde dyna over igjen..
Dette gjorde jeg hver kveld og tilslutt sovna han fint..
Nå legger jeg han i senga og det er sjeeeeelden jeg må inn til han.. han pludrer litt til han sovner somregel.. tar alt fra 5-30 min , men da er det ingen syting da..
Så her har det hjulpet å gjøre det på den måten ihvertfall[;)]

Så og si hver natt siden han fant ut at han kunne stå! [8D]

Hvertfytti katta hvor sint en så liten baby kan bli!

Hadde ikke hjerte til å gå fra han da, så jeg holdt han sideveis og strøk han litt hardt på ryggen..

Vips så gravde han ansiktet inn i bamsen og sovnet.. Overtrøtt stakkars!

Hadde han bare tatt smoookk!!!! HEHE

ORIGINAL: Tøsa FTW

Altså, så lenge de ikke har skreket etter meg, så kunne jeg fint ha gått, men når de begynner å hyle så vil jeg gjerne at de skal vite at jeg er i nærheten. 

Ja[:)] Jeg forsto det som at han hylte fordi han ikke greide å legge seg igjen selv etter å ha stått opp. Adam var sånn[:D]

synes du skal vere i nærheten... Enten på soverommet eller utanfor soverommet, så du kan gå inn og legge ned ungen. då skjønner babyen at du er i nærheten sjølv om han eller ho ikkje ser deg heile tida.
Men det er jo individuelt frå barn til barn..
hos sønnen min må eg rett og slett ligge ved sidan av han til han sovner.

les svaret mitt litt oppe [:)]

Nååååh!!:) Kanskje har du funnet løysninga? :) Men "greia" er jo å finne noko som fungerer kvar kveld, og ikkje den eine gongen:) Håper dette går kvar gong:)

vanligvis så ammer jeg han og når jeg ser han er på vei til å sovne så kobler jeg han av og legger han i sengen med smokk i munnen og kosen i hånden.. han bruker ingenting[8|].. har gjort det samme i 4 mnd nå, så håper han godtar smokken snart..hehe[8D]

de kveldene han er hysterisk så ammer jeg han i søvn fordi jeg ikke vil han skal hyle sånn..

Men når ingenting går, da blir jeg litt fortvilet![:-]

huffja.. kjenner til problemet. Var på gruppetime hos helsesøstra på fredag, og vi hadde alle det samme problemet... Få gulla til å sovne.. Men eg følte meg heldig i forhold til dei andre:P
Her fungerer det ikkje å amme gullgutten i søvn, men må ligge i senga nokon gongar opp til ein time for at han skal roe seg ned.. Han og vil helst stå i senga, eller slenge seg frå sengeveggen til madrassa og oppigjen!:P

hehe, høres kjent ut.. står og hyler i sengen og smiler så fort jeg kommer inn..
går faren inn, så hyler han mer![:-][:-]Mammadalt?

hehe, høres kjent ut.. står og hyler i sengen og smiler så fort jeg kommer inn..
går faren inn, så hyler han mer![:-][:-]Mammadalt?

hehehe!!:P Verste er at min kjære er flinkare til å få gullet til å sovne.. Han veit at det ikkje hjelper å "sjarmere" pappaen. Mens mammaen smelter av eit lite smil eller prating *svak-svak-svak*
Men pappaen er på jobb nesten kvar natt, så er eg som må legge han uansett... [8D]
heldigvis gjer det meg ingenting enn så lenge. Litt slitsomt dersom eg har ting eg skulle fått gjort, men går somregel greit :) :)

Back
Topp