Er h*n grei om natten? .....

Lotus4_2

Gift med forumet
Juli13-jentene
Ja hvilket svar forventer folk når de spør om det? Hva er egentlig en "grei" baby om natten??

Hilsen en nattevandrer som sitter å funderer over alle de rare spørsmålene folk spør om eller klarer å kommentere..

Kanskje om barnet griner mye selv etter h*n har fått mat? :-/
Sånn tenkte jeg når jeg leste spørsmålet vertfall :p
For jeg ville svart med at lille gutt er veldig snill ;) hihi
Våkner og griner når han skal ha mat til "de rette tider" og sover fint til neste måltid ;)

Han spiser ofte på kvelden og når han sovner for kvelden sover han 4-5 timer for å få mat. Men noen netter er han vanskelig men ellers sover han godt :)

Høres ut som dere har greie babyer da ja ;) min ikke fullt så " grei" da siden vi sliter med mageknip og er våken på feil tid å døgnet :p

Ville nok svart at de er litt urolige på kveldstid,men sover godt når de først sovner. Jeg syns det blir litt feil å si om en baby er grei eller ikke nå det er snakk om han griner/sover etc... Jeg vil jo si at mine gutter er både greie og snille selv om de kan være urolige på natten :) Men det kommer jo an på hva man legger i begrepene selvsagt :) (er lærer,så for meg er sånne ting viktig ;) )

To skjønne gutter 26.06 <3 <3

Ville nok svart at de er litt urolige på kveldstid,men sover godt når de først sovner. Jeg syns det blir litt feil å si om en baby er grei eller ikke nå det er snakk om han griner/sover etc... Jeg vil jo si at mine gutter er både greie og snille selv om de kan være urolige på natten :) Men det kommer jo an på hva man legger i begrepene selvsagt :) (er lærer,så for meg er sånne ting viktig ;) )

To skjønne gutter 26.06 <3 <3

Derfor eg skrev "grei" ;)
Men syns det er et latterlig spørsmål. Alle babyer er greie :)
♡♥Frøkna kom 7 Juli 2013 - Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Back
Topp