er graviditet smittsomt?

Latina20

Forelsket i forumet
jeg vet ikke om det er rent tilfeldig, men nå som jeg er gravid.. så har 4 venniner av meg blitt gravide, to kusiner, søstera til typen min, og dama til broren til typen min. alle er gravide samtig, men forskjellige termin, det føles så rart liksom...

hehe, man kunne nesten tro det[:D][:D][:D][:D][:D]

skule tro det mange ganger ja:)
når har di termin da i forhol til deg??

svigerina mi hadde slit me å bli gravid å har hatt SA og nå er ho gravid å har termin 1 mnd etter meg:)
å ei vennine av me e graivd å har termin 2mnd etter me,og søstra te vennina mi skal ha unge i februar og boren di sis skal å ha unge(er ikke siker på når han skal ha da)

Tihi[;)] Da har du ihvertfall noen å henge med i permisjonstida!!! [:D]

då eg gjekk me første mann, var vi 4 stk kjempe gode venniner gravide samtidigt..
4 andre venner var og gravid,  og alle 8 fikk i løpet av en mnd[:D][:D]

kan tro vi har det kjempe kjekt sammen[;)][;)]

jeg har også noen venninner som er gravide samtidig som meg =)
og sjefen min er :D hihi.. så jada det er nok smittsomt [:D] folk blir verpesjuk [:D] hørt mange ganger om det der ja.. hehe.. rart men..

Har ingen jeg.... Men er jo mange som har fått og skal ha om ikke lenge og som nettopp har fått[:)] Ikke venninner liksom, men folk jeg vet av.

eg har hørt at når ein omgåast folk som er gravide eller nettopp har fått barn, så blir ein meir fruktbare, fordi kroppen på ein måte innstiller seg på å å skulle bli gravid sjøl. Dessuten så blir ein gjerne litt meir verpesjuk, noko kroppen merker.. :) Er ei stund sia det blei meg fortalt, så hugser ikkje korleis det hang ihope, men eg trur på det:)

en av dem har termin i september, to i desember, hun andre i januar, så er det meg og en til i februar, så en i mars. hun ene i april og så en i oktober, mens hun andre vet jeg ikke helt for da jeg snakket med henne så viste hun ikke hvor langt hun har kommet på vei. men hun vet det sikkert nå.

så jeg synes det er bra for da har jeg noen å henge med i permisjonen:) og noen av dem har født før, så de forteller meg nødvendig ting som jeg trenger å vite:)

hehe.. ja, man skulle virkelig tro det.
Jeg fant ut i forrige uke jeg at 2 av mine venninder også er gravide [:D]

Noen i tilbringe litt tid med i permisjonen[:D] kult!

Back
Topp