Er glad jeg ringte legen...............

tigergirl

Forumet er livet
og det er jeg GLAD for....

som sagt ble henvielsen fra legen sendt 21 desember og min fast lege sa at jeg måtte forvente å vente opptil 3 mdn , jeg spurte her inne om jeg skulle ringe å høre hvor vi er i prossessen og her er svaret:

- ringte ufriviilig barnløshet avdelingen på Haukeland Sykehus og hun kunne fortelle at den henviselsen først var sendt til øverste overlege over hele haukeland sykehus, den 21 januar sendte han den ned til de, de gikk igjennom den og så at det mangle mye vesentlig informasjon og sendte den tilbake til min fastlede 11 mars, hun kunne fortelle at allmenn leger ikke alltid følger rett prosessdyre de tar seg ikke tid til å gjøre det skikkelig og får ofte henvielsen i retur.
- så argh arg hadde dumme teite legen min gjort riktig hadde ståen vært annderledes, men jeg forklarte at jeg var helt sjokket og ble lei meg og sa uff må vel bakerst i køen da, men nei sa hun de skulle holde plassen min, så det var jo fint , kjekt at det går den veien og.

- men i løpet av neste uke da skal jeg snakke med legen min og si hva jeg føler, jeg hadde nemlig med meg dette skjemaer inn til han, men han sa at det var ikke nødvendig. så han får litt kjeft...

så en kan ikke alltid stole på leger og system, er glad jeg ringte...

Bra du ringte!!!

Jeg har vært igjennom det tullet der selv og enda litt mer...Så man må virkelig være frempå og sjekke opp at ting blir gjort hele tiden....Kan ikke forvente at legene vet hva de gjør til en hver tid..

Er som folk sier, man må være ganske frisk og oppegående for å være syk..... Nå er ikke vi syke heldigvis, men tenk de som er det.....må være vanskelig og slitsomt å hele tiden kjempe seg frem for å få behandlingen man har behov for.

Nå håper jeg alt ordner seg for deg. Kjempe bra at du slipper å stille deg bak i køen igjen!!

Ønsker deg lykke til!!!!!

ORIGINAL: Kattepus84

Bra du ringte!!!

Jeg har vært igjennom det tullet der selv og enda litt mer...Så man må virkelig være frempå og sjekke opp at ting blir gjort hele tiden....Kan ikke forvente at legene vet hva de gjør til en hver tid..

Er som folk sier, man må være ganske frisk og oppegående for å være syk..... Nå er ikke vi syke heldigvis, men tenk de som er det.....må være vanskelig og slitsomt å hele tiden kjempe seg frem for å få behandlingen man har behov for.

Nå håper jeg alt ordner seg for deg. Kjempe bra at du slipper å stille deg bak i køen igjen!!

Ønsker deg lykke til!!!!!

Ja, ikke nok skal en sloss med et tung og jævla system og tolke og styre alle disse følelsene oppi det hele, da må en nesten være frisk og oppegående. Er man ikke det så er helsevesenet i Norge tøft å kjempe mot og mange bare gir opp. Skjer alt for mye unødvendig som ikke SKAL skje, selv om det er menneskelig å feile, men det er og menneskelig å finne nye løsninger og lære av sine feil og bli bedre.

må legge til at hele det operative systemet skal bli skiftet ut på KK og Haukeland sykehus slik at det kan blir forsinkelse, så alle som er / skal bli behandlet er klar over det.

Back
Topp