er glad jeg har gutter og ikke jenter...

Bruker841dhu

Forelsket i forumet

Hadde 3 jenter på besøk i dag, det var tisking og hvisking og den ene ble utenfor. Slik er det med de jentene hver gang de er sammen....
fikk så vondt av hun ene...

jenter er jenter verst..

gutter er annerledes bygd.

de kan nok være slik gutter også, men sånn generelt så er jentene verst.. og det er så vondt å se hvordan de er med hverandre.

ORIGINAL: alltidlente

hmm.. vent til de er tenåringer du og svarer deg bare med "mhhm", rommet deres stinker innestengt guttelukt og de livet deres er på Pc'en.... kanskje du da kunne ønske at du hadde jente?? [:-][8|]

hehe... jeg skal gjøre alt jeg kan for å få guttene til å bli med i korps, speider, fotball osv.
håper de ikke blir slike datarotter. får ikke lov til det..

Jeg har gutt, og må virkelig si jeg ser fram til barnebursdager med sverd, slossing, herjing og klatring i gardiner......[8D] Akkurat da hadde jeg nok takka meg til noen søte små prinsesser som lekte med barbiedukkene sine ja..

Glad jeg har de barna jeg har[:)]

ORIGINAL: Labambie

For en ting å si.... [8|][:'(]

var jo ikke sånn bokstavelig ment da, hehe. hadde jeg fått ei lita tulle hadde jo jeg blitt sjeleglad. topp med jenter!!! Men når jeg ser hvordan de er med hverandre når de er 3 sammen får jeg vondt av de og sier da i den sammenheng at gudsjelov for at jeg har gutter liksom..

Kan jo skje med gutter også det da, men vondt for mammahjertet når barna blir utestengt!!

ORIGINAL: Vesle_mor

jeg og:) tror det er både positive og "negative" ting med både gutter og jenter på den måten der altså...:) hvis man kan si det er negativt..!

Ufint å si sånt! jeg har en av hver og stolt av det..

men enig om at det er mye drama med jenter   *jobber med de og har en selv*
Blir spennende å se hvordan gutten blir i samme alder.. [:D]

ORIGINAL: minesmå

hmm.. vent til de er tenåringer du og svarer deg bare med "mhhm", rommet deres stinker innestengt guttelukt og de livet deres er på Pc'en.... kanskje du da kunne ønske at du hadde jente?? [:-][8|]

hehe... jeg skal gjøre alt jeg kan for å få guttene til å bli med i korps, speider, fotball osv.
håper de ikke blir slike datarotter. får ikke lov til det..

hehe.. spørs om du klarer å unngå "mhhmmm"'ene da [:-] 

Jeg har også to gutter, men tror det er utfordringer som er vanskelige med både gutter og jenter. Jenter er hvertfall ofte mer åpne om ting enn det gutter er [:)]

Ja, det er helt sant! håper guttene blir åpen når de blir store.. kommer jo an på om foreldrene er åpne også da...

Ja, jenter er vesrt. Det vet vel vi som er jenter her?[8|]
MEN gutter kan være sånn de og...

Synes gutter er værst på det område jeg, kanskje ikke nå.. men om noen år så er de
som er mobberne.. sjeldent jeg ser jenter som mobber.. veit noen gjør det også, men det har jeg ikke sett mye av enda..![:-]

ORIGINAL: Vesle_mor

Forstår godt hva du mener ja,3 er alltid 1 for mye når man kommer til jenter.
Sånn er gutter mye bedre.jeg har begge deler:)

ORIGINAL: Bdancer

det handler kun om oppdragelse!
jenter er nok hakket værre en gutter, men det er kanskje fordi de får lov?[8|] fordi "det er sånn jenter er"[;)]

Jeg tror ikke at man kan stoppe ALT sånt ved å oppdra sånn eller sånn!
I såfall ville jo mobbing osv vært stoppet for lenge siden [;)]

Back
Topp