Er ganske fornøyd om dagen, egentlig!

Gull2 i magen

Flørter med forumet
Det er sommer, det er sol, og det er ferie. På torsdag var vi på første svangerskapskontroll, og legensyntes alt virket bra, regner med blodprøvene viser det samme når jeg får resultatet av de!! I helgen fortalte vi svigers om lillegullet som er på vei. Svigermor er så glad i å strikke, så vi hadde pakket inn et garnnøste med babyull som hun fikk. Vi sa det var en gave og en gåte. Hun sa: skal jeg begynne å strikke, eller? Og da vi nikket sto jubelen i taket, og det haglet av klemmer. Broren min var også der da, og han ble glad han skal bli onkel. I går fortalte vi det til mine foreldre. Da hadde vi laget en t-skjorte som broren min hadde på hvor det stod: Hurra, jeg skal bli onkel. Vi satt og spiste da han tok av genseren og avslørte t-skjorten. De så på oss og på han og ble helt satt ut. Da vi bekreftet det, kom tårene, klemmene og de ble virkelig sjokkerte og glade. Herlig å fortelle nyheten!! I dag fikk vi time til tidlig UL, skal neste onsdag. Gleder meg, men gruer meg og - vil jo bare vite at alt står bra til inni der!!
Håper alle dere andre har det fint. Blir veldig trist når jeg leser meldinger til dere som er bekymret pga blødninger ol.  Håper alt går bra med alle, og at spirene klamrer seg fast til februar!!
Ha det fint, søte februar-jenter! Klem fra meg

Så koselig å høre om deres reaksjoner!! Er det første barnebarn?? Godt å høre at du er så tilfreds å lykkelig!!  Sånn håper jeg alle februar mammaene har det for det fortjener vi!! Tenk at vi lager ett helt lite menneske inne i magen!!! emoticon Er så fantastisk å tenke på!! Gleder meg til jeg kan nyte late feriedager jeg også! Er så sliten om dagene at det går snart rundt for meg....!

Så godt å høre at du har det bra om dagen, ingenting er bedre enn det :D

Herlig at foreldrene ble så overlykkelige, da er det virkelig morsomt å fortelle det :) Masse lykke til på UL, regner med alt er som det skal :)

Åh, så koselig =)
Kreative dere var da.. Morsomt! Lykke til videre, og nå få jammen meg resten av spirene holde seg fast. Så trist å lese når ting går galt.
Ha en fiiiin dag!

Jeg ble helt rørt her jeg sitter. For en glede det var å fortelle det til foreldrene deres. Ingenting er bedre enn det.

Takk for hyggelige tilbakemeldinger, alle sammen!! Ja, det er første barnebarnet på begge sider!

Awww =) Det første barnebarnet er jo alltid spesielt!

Back
Topp