shina
Elsker forumet
Er rett og slett litt lei meg for tiden. Det har blit alt for mye for meg i det siste merker jeg. Alt som kunne gå galt har det føler jeg. Og toppen av kaka kom i helgen når jeg endelig kom meg en tur ut det var kjempe fint.... helt til jeg skulle dra hjem... der sto jeg og skulle ta ut penger til taxi, å se... noen hadde vert nede i vesken min og tatt med lommebok med alle kort og penger og den splitter nye mobilen min. ikke viste jeg hvordan jeg skulle komme meg hjem og ikke fikk jeg ringt noen for å sovet hos noen i oslo eller fått noen til å hente meg. satt meg rett ned på fortauet og grein, heldig vist stoppet det en koselig man på sikkert 50 men fra bosnia og lurte på hva som hadde skjedd, jeg fortalte det og han vile kjøre meg hjem.. jeg sa at jeg ikke turte det men han overtalte meg (hadde riktig magefølse av han men man vet jo alderig) han kjørte meg hjem og var super koselig fikk ringt og sperret kort og mobil. men den dagen følte jeg ble toppen av kaka. skulle liksom ut for å puste ut og kose meg så skjedde det.... ødla alt kjenner jeg og jeg mista skikkelig piffen.
Derfor jeg ikke kom på treffet på mandag... andre trefet jeg har mistet, det var også kjipt... å de baaaaaaare regner og jeg ååååååååååååååhhhh[:(][:@][&:]
Blir sikkert bedre til uka (trekker pusten dypt)[:)]
Derfor jeg ikke kom på treffet på mandag... andre trefet jeg har mistet, det var også kjipt... å de baaaaaaare regner og jeg ååååååååååååååhhhh[:(][:@][&:]
Blir sikkert bedre til uka (trekker pusten dypt)[:)]