Er ganske deperimert

shina

Elsker forumet
Er rett og slett litt lei meg for tiden. Det har blit alt for mye for meg i det siste merker jeg. Alt som kunne gå galt har det føler jeg. Og toppen av kaka kom i helgen når jeg endelig kom meg en tur ut det var kjempe fint.... helt til jeg skulle dra hjem... der sto jeg og skulle ta ut penger til taxi, å se... noen hadde vert nede i vesken min og tatt med lommebok med alle kort og penger og den splitter nye mobilen min. ikke viste jeg hvordan jeg skulle komme meg hjem og ikke fikk jeg ringt noen for å sovet hos noen i oslo eller fått noen til å hente meg. satt meg rett ned på fortauet og grein, heldig vist stoppet det en koselig man på sikkert 50 men fra bosnia og lurte på hva som hadde skjedd, jeg fortalte det og han vile kjøre meg hjem.. jeg sa at jeg ikke turte det men han overtalte meg (hadde riktig magefølse av han men man vet jo alderig) han kjørte meg hjem og var super koselig fikk ringt og sperret kort og mobil. men den dagen følte jeg ble toppen av kaka. skulle liksom ut for å puste ut og kose meg så skjedde det.... ødla alt kjenner jeg og jeg mista skikkelig piffen.

Derfor jeg ikke kom på treffet på mandag... andre trefet jeg har mistet, det var også kjipt... å de baaaaaaare regner og jeg ååååååååååååååhhhh[:(][:@][&:]

Blir sikkert bedre til uka (trekker pusten dypt)[:)]

sender deg en stor trøsteklem, kjære deg, og håper at humøret blir bedre... 

Ånei så kjipt!!!!
Huff.. Bra noen kom å hjalp deg da!!
Håper det ordner seg for deg snart.. Vet ikke om du vil høre dette akkurat nå, men..
"det er i motbakke det går oppover.."
Sender med en stor

Den var fin den[:)] Jeg er egentlig en ganske positiv person og lar som regel ikke litt motgang rokke ved humøret men nå ble det lit mye. men mye er gjort til uka. da får jeg de nye kortene og heldig hvis får jeg til bake mobilen på forsikringen. så når det er i orden kommer nok hummøret til bake.

Æsj ikke at jeg har lyst på x-sabon men akkurat nå kunne jeg tenkt meg en sterk arm som holdt rundt meg og jeg slapp å gjøre alt alene[8|][&o] meeeeen til uka blir det sol og alt er bedre!! det har jeg bestilt[:)]

Åsj..så kjedelig da... Kjipt også så mye ekstra arbeid når lommeboka blir borte!
Men i neste uke blir det sol (håper det ihvertfall - for da skal vi på ferie), og alt blir så mye bedre!![:)][:)]

det er meldt sol neste uke ja [:D][:D]

ORIGINAL: Tusull

Ånei så kjipt!!!! [:@]
Huff.. Bra noen kom å hjalp deg da!!
Håper det ordner seg for deg snart.. Vet ikke om du vil høre dette akkurat nå, men..
"det er i motbakke det går oppover.."
Sender med en stor 

Det er da merkelig hvordan ei ulykke følger den andre hakk i hæl [&:] "Den skramma i panna vil gro av seg selv, det ekke så my' som det ser ut tell..." Sender deg en real godkjak 

åå nei er så sjipt å miste lommebok (alle korta å greier...), og en splitter ny mob.[:@][:@][:@] Skulle grisebankt den som stjal det!!! Sender en stor trøsteklem  Det blir bedre nå snart igjen..[;)]

ORIGINAL: Susseline2

ORIGINAL: ludri

åå nei er så sjipt å miste lommebok (alle korta å greier...), og en splitter ny mob.[:@][:@][:@] Skulle grisebankt den som stjal det!!! Sender en stor trøsteklem  Det blir bedre nå snart igjen..[;)]

Sign, Stooooooooooor klem til deg[:)]

Tusen takk for alle oppmuntringer!!![:)][:)] Det hjalp faktisk.

Det er ikke noe bedre vær i dag, men hummøret er bedre. jeg har til slutt klart å få tak i IMEI nr på mobilen min og har vert hos politiet igjen så di fikk det, så i løpet av dagen er den mobilen ubrukelig!! HAHA jeg gnir meg i hendene og gotter meg over den som sitter med den da og den ikke funker mer!!![8D][:D]

Jeg har også fått sent politianmeldelsen og betalingsbevis på moblilen til forsikringsselskapet i dag, de regente med at det ville gå kort tid før alt var i orden det var en ganske grei sak mente de. Så hummøret er mye bedre ja[:)]

Så bra! [:)]
Det ordner seg for snille jenter, vet du!

Huff, det er ikke så greit med de dagene der alt går rett vest.
Men det var jo kjempebra at du fikk deg skyss hjem. Man må bare trøste seg med at det kun var døde ting som gikk tapt, og at alt står sånn høvelig bra til med deg.

ORIGINAL: shina

Tusen takk for alle oppmuntringer!!![:)][:)] Det hjalp faktisk.

Det er ikke noe bedre vær i dag, men hummøret er bedre. jeg har til slutt klart å få tak i IMEI nr på mobilen min og har vert hos politiet igjen så di fikk det, så i løpet av dagen er den mobilen ubrukelig!! HAHA jeg gnir meg i hendene og gotter meg over den som sitter med den da og den ikke funker mer!!![8D][:D]

Jeg har også fått sent politianmeldelsen og betalingsbevis på moblilen til forsikringsselskapet i dag, de regente med at det ville gå kort tid før alt var i orden det var en ganske grei sak mente de. Så hummøret er mye bedre ja[:)]

Hva er IMEI nr? Det hadde vært kjekt å vite ja...for blir mobilen min stjålet så vil jeg også at den skal være ubrukelig for tyvene ja!! [8D]

Hva er IMEI nr? Det hadde vært kjekt å vite ja...for blir mobilen min stjålet så vil jeg også at den skal være ubrukelig for tyvene ja!!

Det et nummer som identifiserer nyaktig hvilken mobil du har. det står inni mobilen under batteriet. trenger også serie nr. Det står også på esken man kjøpte mobilen i. men jeg hadde jo ingen av delene så jeg gikk i butikken der jeg handlet mobilen og fikk den av de.

IMEI nr og serie nr gjør at man kan spesifik identifisere den mobilen og  låst for nettet for altid. altså den kan alderig bli åpnet igjen! strålende fornøyd med det og jeg tenker sån at hvis alle hadde gjort dette når mobilen ble stjålet eller ikke kom til rette ville ingen tatt mobiler lenger.

ORIGINAL: bagheera

oi det hørtes jo helt forferdelig ut[&:][:(]

vet ikke hva jeg hadde gjort om jeg hadde havnet i slik situasjon[&:]

godt at han mannen var så snill da og fikk deg hjem[:)]

Back
Topp