Er fryktelig utålmodig...

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
.. etter å begynne å trene!
Det er jo bare litt over en uke siden fødsel, men jeg finnes ikke komfortabel med denne kroppen som den er nå. Føler meg som en elefant!
Så, i helgen skal vintervogna frem fra dvalen, og ekornet ut og finne fine trilleruter! :D og jeg gleder meg! Jeg, som egentlig aldri har likt å trene. :p

Flere som kribler etter å ta frem treningstøyet?

Har kriblet siden jeg måtte gi opp i midten av mai;-) Skal kjøpe meg noen fine nye treningsklær når babyen er født, og da blir det lang trilletur hver dag det er over -10 grader :-) Gleder meg allerede til vårens første joggetur:-)

Nytt treningstøy er kanskje en god idé. Unnskyldning til å shoppe litt. :D
Bare litt kjedelig å måtte opp i størrelse i forhold til vanlig. :/

Nytt treningstøy er kanskje en god idé. Unnskyldning til å shoppe litt. :D
Bare litt kjedelig å måtte opp i størrelse i forhold til vanlig. :/
Det er det, men samtidig er det jo for å komme ned i vanlig størrelse;-) Ønsket meg gavekort på sportsbutikk til jul, så jeg trenger ikke bruke så mye penger på shoppingen heller;-) Tenk at jeg kan bruke det i neste uke alt<3<3<3

Det er det, men samtidig er det jo for å komme ned i vanlig størrelse;-) Ønsket meg gavekort på sportsbutikk til jul, så jeg trenger ikke bruke så mye penger på shoppingen heller;-) Tenk at jeg kan bruke det i neste uke alt<3<3<3
Det er sant! :)
Når er det du skal nedover i morra? :)

Det er sant! :)
Når er det du skal nedover i morra? :)
Har time 930, så vi må kjøre 630.. *gjesp* Synes egentlig tanken begynner å bli særdeles skummel:-P Men må jo gjennom det..

Rydder og vasker hus for harde livet nå sånn at venninnene kan komme innom mens vi er borte og lage til babyshower.. Hurra for skippertak:-P

Ååh jeg kribler også!! Skal gå til innkjøp av en rosa treningstopp, det har jeg aldri turt å ha før..! Og det blir helt herlig å komme tilbake i form igjen, stramme opp litt her og der :)

Så spreke dere er da... Jo, gleder meg til å komme igang med trening jeg også, men har vel ikke de helt store forventningene for dette året. Har aldri trent så lite som etter at jeg fikk guttungen(20 mnd siden) - han nekta å sove i vogn første året.. Men det hadde vært fint å få bort valpefettet å frem med litt rumpe og lår til sommeren:-)

Kan vel ikke akkurat si at jeg kribler etter å begynne og trene ennå.. Men nå har jeg ikke født ennå heller og bekkenet verker som hell! Men jeg gleder meg til å gå av noen kg igjen og få tilbake formen min, det gjør jeg. Ser frem til trilleturer :)

Hihi:-) Det er bekkenplagene som gjør at jeg gleder meg;-) Har bestilt friskt bekken så fort som mulig sånn at jeg kan begynne å jogge igjen;-) Har ikke jogget siden midten av mai pga bekkenet:-P

Mitt bekken gikk fra krykkeavhengig til null plager omtrent så fort han var ute, så det er håp! :D

Back
Topp