Er fortsatt håp sa legen.

Ønskebarn91

Glad i forumet
Marsipanene 2019
Etter noen tårevåte timer har vi fortsatt håp :D Skal mest sansynlig på ultralyd i morgen for å skjekke etter liv. Hun sa det var mest sans truende abort. Holder meg her så lenge :D

Karianne....jeg drister meg å spørre(har ikke tid å lete i trådene - var det ikke du som skulle på 3d idag, eller er det jeg som blander nå????? Beklager om jeg gjør det..... Og hvid du ikke føler for å svare lar du være..

Ååå! Som jeg krysser fingrer, og tær for deg Karianne!! [:D][:D][:D]
Ligg flatt og slapp av!! Håper inderlig lille bebisen deres er der enda, at den bare skremmer dere litt...

Masse Masse lykke til i morgen!! Skal tenke på dere!

Jo, neste fredag. Begynte å blø rett etter eg bestilte time :S
Tusen takk Cameleon :D Håper det er bare diamanten min som
vil skremme meg :D :P Hehe. Gir en beskjed i morgen hvertfall :D

ORIGINAL: Karianne02

Jo, begynte å blø rett etter eg bestilte time :S

Det har vært utrolig mange nå den siste uken som har blødd..... Meg selv forrige helg.. Er grusom følelse.... Men, mange av oss har kommet ut av det med spirene i behold. Jeg fossblødde fredag, fikk så en stor klump. Så ingenting - helt til søndag. Da gjentok det seg. Men....det hadde INGENTING med spiren å gjøre i hele tatt. Kom fra morkaka...

Prøv å ta det med ro... Så får jeg håpe du får ul i morgen.. Er forferdelig å gå slik du gjør nå.. Blør du masse? Har du smerter?
Trøsteklem..

Nei. Fikk lyserosa utflod i går, og så gikk det over til gulbrun utflod, til lyserødt og så kom det pittelitt friskt blod, lyserødt i morges, og ingenting nå. Så vidt litt gjennomsiktig rosa. Håper dette går bra :D Har ikkje smerter, men er øm :S

Ok......dette høres jo ut som det kan gå bra!!!!! Tenke positivt nå Karianne [:)]. Og ta det med ro i kveld - selvpleie de lux. Jeg krysser fingrene for deg..  Klem..

uff da det er ikke noe hyggelig [&o] kjempe bra at håpet ditt er oppe da og jeg krysser alt for at dette går bra [:D]

Ny oppdatering. Var på legevakten i ste og fortalte om alt som har pågått det siste 1 og 1/2 årene. Han ble helt sjokket, og sendte meg til ultralyd på KK(kvinne klinikken) i Bergen i morgen for å ta ultralyd :) Har eg mistet så får eg full utredning som eg sitter STOR pris på. Han sa at det var vanlig å blø litt, men etter eg fortalte historien min så begynte han nesten å grine selv. Han viste rett og slett ikkje om det var så normalt allikevel. Eg grein og grein. Håper alt er fint :D Gir en oppdatering i morra :)

ORIGINAL: *Mina min*

Masse masse lykke til i morgen.

[:)] krysser alt jeg har for at alt står bra til med lille siren din[:)]

Back
Topp