M
Moderator Irene
Guest
Er formen fin idag, jenter? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det med bekkenet har jeg også merket en del idag. Skikkelig smerte på høyre side framme....Tja.. Bekkenet krangler (høyre hofta svikter når jeg går, skikkelig ekkelt!) og energien er så som så, men ellers er formen ok!![]()
Det er så vondt!Ja det med bekkenet har jeg også merket en del idag. Skikkelig smerte på høyre side framme....
Det er skikkelig kjedelig med sånne dager!! Men du vil nok klare det fintVar tipptopp, men så kom ungene hjem fra skolen, den ene surere enn den andre.. Mat og noen timer avkobling hjalp ikke, leksene ble en kamp alikevel. Så, null energi igjen, pannekakemiddag avlyst og grandisen står i ovnen. Tittelen Supermamma kan jeg se laaangt etter.. På slike dager tenker jeg at vi må ha vært gale som fant ut at vi ville ha unge nr tre, selv om det heldigvis er langt mellom disse dagene hvor alt er galt. Fatter ikke hvordan jeg skal takle dette + en baby om knapt 2 mnd :-/