Er formen bra?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Tja.. Bekkenet krangler (høyre hofta svikter når jeg går, skikkelig ekkelt!) og energien er så som så, men ellers er formen ok!:-)

Var ikke så verst i dag tidlig, men nå er den ikke god lenger... Vondt i bekken og rygg...

Kan nesten ikke gå pga bekken, kynnere og nedpress, men ellers er alt tipp topp! ;-)

Vondt i korsrygg og hofter, sørpa forkjølt, dotter i ørene, tørr i halsen og halsbrann. Mye nedpress og stikking og mensmurringer... Blææ

Var tipptopp, men så kom ungene hjem fra skolen, den ene surere enn den andre.. Mat og noen timer avkobling hjalp ikke, leksene ble en kamp alikevel. Så, null energi igjen, pannekakemiddag avlyst og grandisen står i ovnen. Tittelen Supermamma kan jeg se laaangt etter.. På slike dager tenker jeg at vi må ha vært gale som fant ut at vi ville ha unge nr tre, selv om det heldigvis er langt mellom disse dagene hvor alt er galt. Fatter ikke hvordan jeg skal takle dette + en baby om knapt 2 mnd :-/

Var tipptopp, men så kom ungene hjem fra skolen, den ene surere enn den andre.. Mat og noen timer avkobling hjalp ikke, leksene ble en kamp alikevel. Så, null energi igjen, pannekakemiddag avlyst og grandisen står i ovnen. Tittelen Supermamma kan jeg se laaangt etter.. På slike dager tenker jeg at vi må ha vært gale som fant ut at vi ville ha unge nr tre, selv om det heldigvis er langt mellom disse dagene hvor alt er galt. Fatter ikke hvordan jeg skal takle dette + en baby om knapt 2 mnd :-/
Det er skikkelig kjedelig med sånne dager!! Men du vil nok klare det fint;) Det virker kanskje uoverkommelig nå. Men man vokser alltid med rollen. Og barna blir større av å få småsøsken og vil jeg tro. :)

Vært litt trøtt i dag... men ellers har jeg vært i ganske god form egentlig :-)

Jg har vært så overraskende bra i bekkenet den siste uka. Helt merkelig bra egentlig (i forhold til at jeg enkelte kvelder lå og gråt og nå kjente milde ubehag bare..)

Men i kveld kom det igjen gitt. Merkelig! Noen dager vet jeg det er fordi jeg har hatt et litt for høyt aktivitetsnivå, men i kveld virker det bare tilfeldig. Kanskje har det vært mindre hormoner en uke eller to? Aner liksom ikke hva som styrer det.. Menmen. Har all verden med tid til å slappe av. Så da skal det jo ikke ha noe å si om det skulle bli en dårligere periode nå.

Gikk en ganske lang og forholdsvis anstrengende tur, bekkenet murrer, og magen strammer seg så jeg kjenner det i ryggen, og slipper ikke helt taket :( roer seg litt, men med en gang jeg reiser meg strammer det igjen. ligger musestille på sofaen og håper det går over :S

Formen er dessverre fortsatt dårlig. Jeg har utrolig lite energi om dagen, begynner å bli forkjølet, bekkenet krangler, kvalmen er tilbake og selvfølelsen er på bånn :(

Sliten , trøtt og vekselvis løs og hard fordøyelse , kjennes ut som det jeg spiste Igår ligger i halsen selv jeg trudde alt ble tømt i natt .

Sliten, trøtt, energiløs og lei... I tillegg er hormonella på besøk 24/7 føles det ut som, og jeg føler meg mer som en tikkende bombe :p Stakkars mannen min, han får virkelig gjennomgå for tiden :) Heldigvis så setter han det på "gravidkontoen" som han så fint kaller det :D

Åh nei, blitt skikkelig forkjølt pluss slitent bekken. Er fra før sykemeldt 40% pga bekkenet, måtte ringe i dag og få full sykemeld ut uka til jeg har legetime mandag. Kan jo ikke bruke egenmelding mens jeg allerede har en sykemelding. Ikke noe kjekt hverken for meg el jobben, føler det blir så mye styr..men men, ikke noe å gjøre med det liksom..

Back
Topp