Er flink nå

Surregåsa

Forelsket i forumet
Nå er jeg flink, jeg brenner over alle bildene fra dataen over på cd`er som skal legges i safen hjemme hos mamma og pappa! Litt stolt av meg selv for akkurat dette [:D]

Veldig lurt!

Mediasenteret vårt kræsjet for noen uker siden, med alle bildene på! [:o] Heldigvis gikk det fint å hente dem ut, og vi har kjøpt eksterne disker for å lagre backup på. Men vi er midt i omstillingsprosessen, og tror du ikke den ene disken (med alle bildene på...) begynte å trøble i går! [&o] Det så veldig stygt ut en stund, men vi fikk heldigvis ordnet det! [:)]

Så nå skal alle bildene ut på dvd her, og vi kjører doble kopier på eksterne harddisker! [:)]

ORIGINAL: Nala

Veldig lurt!

Mediasenteret vårt kræsjet for noen uker siden, med alle bildene på! [:o] Heldigvis gikk det fint å hente dem ut, og vi har kjøpt eksterne disker for å lagre backup på. Men vi er midt i omstillingsprosessen, og tror du ikke den ene disken (med alle bildene på...) begynte å trøble i går! [&o] Det så veldig stygt ut en stund, men vi fikk heldigvis ordnet det! [:)]

Så nå skal alle bildene ut på dvd her, og vi kjører doble kopier på eksterne harddisker! [:)]

Vi hadde også samme problem med vårt mediacenter for en stund siden. Men da gikk det ikke å få det ut igjen så alle bildene våre gikk til h.....[:@]
Det var heldigvis før Isak kom til da, men alle brylupp, ferieturer mm.

ORIGINAL: Litt Bitch?

ORIGINAL: Nala

Veldig lurt!

Vi hadde også samme problem med vårt mediacenter for en stund siden. Men da gikk det ikke å få det ut igjen så alle bildene våre gikk til h.....[:@]
Det var heldigvis før Isak kom til da, men alle brylupp, ferieturer mm.

Huff... [&o] Det er så trist å miste bilder, for de kommer jo aldri tilbake!

Jeg er så lykkelig for at det gikk så bra som det gikk! [:)]

Flink deg :), har sikkerhetskopi på ekstren hd men burde hatt noen utenfor heimen. Søskenbarnet mitt fikk huset sitt brent ned til grunne i sommer og vet hva de savnet mest ...... Det meste kunne erstattet men ikke alle bildene de hadde......

Back
Topp