Er flørting innad i vennekretsen forkastelig?

Helene Harefrøken

Forumet er livet
Ser det bare er meg og ToveMora31 som svarte noe annet enn at det er forkastelig i en annen tråd her. Kanskje vi misforstod spm litt? Derfor lager jeg en ny tråd.

Låner svaret ditt, ToveMora31, som er nesten akkurat beskriver vår innerste vennekrets også.

ORIGINAL: ToveMora31

Jeg er nok en liten flørtepus (kanskje jeg burde bytte nick)
Vi er en liten vennegjeng hvor vi vet hvor vi har hverandre, vi kan flørte og tulle med hverandre uten at noen blir sure...

Sånn er det her også. En god vennegjeng som har holdt sammen i snart 10 år

Jeg blir ikke sure på noen av mine venninner fordi de flørter uskyldig med samboeren min. Da mener jeg man har seriøse problemer med tillitten i forholdet, eller at man har veldig dårlige venninner som man ikke kan stole på.

Jeg tror nok årsaken til at folk kanskje reagerer når du skriver flørting er fordi folk har ulikt syn på hva flørting er... [:)]

Hva er flørting? [X(]
Er det å
blinke med øyet?
Stryke lett på låret til en annen
Le, smile lurt til motsatte kjønn
Tulle seg i mellom/vitse litt
?

ORIGINAL: Dama

Jeg tror nok årsaken til at folk kanskje reagerer når du skriver flørting er fordi folk har ulikt syn på hva flørting er... [:)]

Hva er flørting? [X(]
Er det å
blinke med øyet?
Stryke lett på låret til en annen
Le, smile lurt til motsatte kjønn
Tulle seg i mellom/vitse litt
?

Så ingen reaksjoner på mitt eller ToveMora sitt innlegg der, så det er ikke det jeg mener. Det var flørting med typene til vennene det var snakk om, det var det mange som mente var forkastelig . (punktum he he).

ORIGINAL: Dama

Ut i fra reaksjonene kunne man jo tro det gjaldt kyssing, petting eller verre, men det er jo ikke det som er flørting for meg.

For meg blir det en forskjell og flørte for moro og det å flørte for sjekkingensskyld(noe man ikke gjør når man er i et forhold).

Vi er også endel av en stor gammel vennegjeng, og litt harmløs flørting blir det nå rett som det[:D]

Vi vet alle hvor grensen går, og vi holder oss innenfor den.

En av oss var en stor flørter før, men vi tok hensyn til dama, og responderte ikke på flørtingen hans etter hvert....Nå har han skjønt poenget han også tror jeg[8D][:D][;)]

ok [:)]

Jeg er kanskje litt flørtete av meg, eller var ihvertfall før. Nå er jeg så sjelden ut, har blitt meeget asosial - så jeg vet ikke lenger [:o]
Men synes ikke det er noe galt å flørte litt jeg, sålenge det ikke går for langt [:)]. Flørting er sunt for kropp, sjel og helse! [:D]

ORIGINAL: Gemini_81

Jeg hadde reagert hvis noen av mine venninner hadde flørtet med min sambo, eller sambo hadde flørtet med de... Det er nok av andre man kan flørte med... og syns ikke folk respekterer andre sine forhold hvis de gjør det!  Men det er stor forskjell på og tulle og flørte! Flørte gjør man når man liker noen mer en kun vennskapelig... Det er min mening da! [:)]

Dette kaller jeg sjekking jeg....
-------
Jeg synes det er en naturlig del av livet å flørte. Jeg tror jeg gjør det stort sett bestandig jeg. Er sånn jeg er. (har fått høre det i hvert fall)

Jeg har en følelse av at dersom man er positiv og blid og snakker med både kjente og ukjente på byen f eks, så blir man tatt for å flørte. Det er litt skremmende med tanke på hvor mange mennesker som er slik av natur.

ORIGINAL: Destiny85
Jeg vil heller ikke at mine venninner skal flørte med sambo, i mitt hode er det unaturlig... man kan ha et godt forhold til noen uten at man må flørte mener jeg da...
Handler ikke om mangel på tillitt, men en smule sjalusi ja... og sjalusi er faktisk bra i et forhold (til en viss grad[8D]).

Det er jo ikke snakk om at man kun flørter med gud og hvermann hver gang man møtes da he he [;)]

Tja, bittelitt sjalusi kan kanskje være sunt, men er man sjalu på vennene sine så mener jeg det er noe grunnleggende galt enten med vennskapsforholdet eller med parforholdet.

ORIGINAL: Trista

Jeg hadde reagert hvis noen av mine venninner hadde flørtet med min sambo, eller sambo hadde flørtet med de... Det er nok av andre man kan flørte med... og syns ikke folk respekterer andre sine forhold hvis de gjør det!  Men det er stor forskjell på og tulle og flørte! Flørte gjør man når man liker noen mer en kun vennskapelig... Det er min mening da! [:)]

-------
Jeg synes det er en naturlig del av livet å flørte. Jeg tror jeg gjør det stort sett bestandig jeg. Er sånn jeg er. (har fått høre det i hvert fall)

Jeg har en følelse av at dersom man er positiv og blid og snakker med både kjente og ukjente på byen f eks, så blir man tatt for å flørte. Det er litt skremmende med tanke på hvor mange mennesker som er slik av natur.

Jeg er så enig så enig.

masse bråk med deres kjære fordi de ikke kjenner meg, og fordi jeg respekterer deres forhold.
Jeg vil heller ikke at mine venninner skal flørte med sambo, i mitt hode er det unaturlig... man kan ha et godt forhold til noen uten at man må flørte mener jeg da...
Handler ikke om mangel på tillitt, men en smule sjalusi ja... og sjalusi er faktisk bra i et forhold (til en viss grad).

Trur ikke det bestandig trenger å gå
ORIGINAL: Trista

-------

Signerer!

Back
Topp