Er far med på svangerskapskontroll?

Sommerfugl79

Elsker forumet
Bare lurer:) Har du med deg pappan til barnet på første svangerskapskontroll? Eller senere kontroller? Eller er det bare UL han er med på? Er han med til jordmor, hvis du går fast dit på helsestasjonen?

Hadde han bare med på ul sist og blir nok sånn denne gangen og :)

Her blir han bare med på ul.
Han var med på 1 kontroll hos lege med minsten, men da bare fordi legen skulle ta ul (han har eget apparat på kontoret sitt). Men følte det var rart å ha han med og tror ikke han følte seg helt tilpass for blir jo litt prat og prøver på kontrollene..
Jeg skal ikke gå til jordmor denne gangen heller. Slite med bekkenet og kommer jevnt til å hente ny sykemd så da går jeg bare til lege. Syntes og det er greit at samme tar alle målinger og prøver, legen min kjenner meg så føler uansett jeg da vil bli tatt best vare på..

Med vårs første var han me på en kontroll hos jordmor for å høre hjertelyden og også på rutine UL, På nr 2 var han bare med på UL og sånn blir det nok nå også

Sist var han med på alt bortsett fra jordmor. Nå blir vi fulgt opp ganske tett så tror d kun blir ul. Denne gangen, hvis ikke noe spesielt skulle skje da, selvfølgelig.

Her var sambo med til første jm time, åsså hadde jeg en del tidlig ul, som han var med på.

Han hadde nettopp fått ny jobb, så han var ikke med på ord ul, men blir med denne gangen da :D

Første svangerskap var han med en gangotisk jordmor, besøkte sykehuset og på ul, mens minstemål kun ul, blir nok kun ul denne gangen og:)

De 2 forrige gangene var han bare med på ordinær UL og 3D UL. Denne gangen tar vi ting som det passer seg. Men håper han kan bli med på ord.UL og 3D ul nå og da.
Dette er mitt 3 risikosv.sk så han trenger ikke bli med til legen altså. Jordmor går jeg ikke til.

Her blir han med om han vil :) han var med på første møtemed jordmor,og skal på første ul på tirsdag ;) så om han vil være me så skal han få lov,viss ikke han vil så vil han ikke :)

Her har samboer vært med på så og si alle kontroller hos jordmor, så langt vi fikk det til (med sønnen våre):) Koselig å dele opplevelsene sammen.

Mannen min var med på siste jordmortimen jeg hadde da vi ventet nr 1. Med nr 2 var han kun med på ul, og det tror jeg det blir med denne gangen også:)

Back
Topp