Er engstelig..stakkars pusen min...

sol vil bli mamma

Gift med forumet
Hei..

Katten vår er ikke i form..

hun har tungpust høres det utsom..det "surkler" i brystet som når vi er forkjølet..
er det mulig at katter blir forkjølet?
hva gjør vi da?

pusen min er helt som seg selv sånn ellers..bare pusten som er tung + hun nyser og hoster litt inni blandt..like god matlyst har hun å...

bør jeg reise tildyrlege?

bør jeg holde henne inne?

Da hadde jeg nok tatt henne med til dyrlegen en tur .Katter kan bli forkjøla, få lungebetennelse og andre luftveiplager :(

ok..men da gjør jeg det...

Min pus hadde også slike symptomer, så jeg tok henne med til dyrlegen hvor hun fikk en sprøyte, hvorpå hun ble frisk noen dager senere:D

Og det med matlyst og katter er visst ikke så reelt. Sist pusen min var dårlig så spiste han som bare det, så jeg tenkte at "Da kan d vel ikke være såå alvorlig". Dette sa jeg også til dyrlegen når jeg omsider fant ut at jeg måtte ta han med dit. Da sa veterinæren at katter skulle ikke vise at de var svake, derfor var det veldig vanskelig å se på atferden at de var syke. De var visst laget slik fra naturens side :)

Stakkars pus!
Jeg hadde nok også tatt den med til dyrlegen =)

Du har fått mange bra svar av de andre her, og er enig med dem ta den med til dyrlegen så er du på den sikre siden =) God bedring til pusen <3

Hei Sola :)
Innom og sniker litt :) Håper pusen din blir fort frisk, kan jo være at den er forkjøla ja og har en infeksjon som må behandles. Greit å dra på en sjekk :)
Si fra hvordan det går da.
Håper ellers at det er bra med deg, hvordan går ivf prosessen??
Mange klemmer fra Arven :)

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp