Er en smule rar ;)

HaRemamma

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Når jeg har menssmerter og stikking/strekking i magen så blir jeg bekymret. Når jeg ikke har det lengere så blir jeg også bekymret. ;) føler meg ganske rar til tider ja. Selvom jeg kjenner det river til om jeg snur meg brått, strekker på meg eller hoster/nyser hardt.

Når jeg har menssmerter og stikking/strekking i magen så blir jeg bekymret. Når jeg ikke har det lengere så blir jeg også bekymret. ;) føler meg ganske rar til tider ja. Selvom jeg kjenner det river til om jeg snur meg brått, strekker på meg eller hoster/nyser hardt.

Så godt å høre at vi er flere :) I går kveld klagde jeg over lite stikking den dagen. Nå kjenner jeg mensmurringer og stikking og blir småbekymra over det. Håpløst :dead::p

Samme her og jeg er tredjegangs fødene denne gangen. Konstant bekymring :p Blir heller ikke lettere når de blir født. Blir nok bedre når man har passert uke 12, og kommet til uke 18 hvor man kjenner spark

Dette blir min tredje og jeg er minst like nervøs om ikke verre nå enn med de to første.

Venter også nr 3, og her er jeg helt på trynet når det kommer til å føle og ikke føle:-)

Trodde jeg var bekymret med 1.mann, men i ettertid har jeg funnet ut at jeg var utrolig rolig i forhold til svangerskap nr.2, og vil tørre å påstå at jeg er hakket verre IGJEN nå med 3. :P

Back
Topp