M Moderator Eve Guest 8 Jan 2018 #1 Noen opplever en sykdom på babyen sin? Har du opplevd det? Hvordan taklet du og babyen det?
Bollebaker87 Elsker forumet Septembergull'17 8 Jan 2018 #2 Heldigvis ikke. Kun feber i forbindelse med vaksine og bare det syns jeg var helt forferdelig Er så takknemlig for at vi har fått ei frisk og sterk jente. Håper det holder seg sånn.
Heldigvis ikke. Kun feber i forbindelse med vaksine og bare det syns jeg var helt forferdelig Er så takknemlig for at vi har fått ei frisk og sterk jente. Håper det holder seg sånn.
M Moderator Eve Guest 24 Jan 2018 #3 Bollebaker87 skrev: Heldigvis ikke. Kun feber i forbindelse med vaksine og bare det syns jeg var helt forferdelig Er så takknemlig for at vi har fått ei frisk og sterk jente. Håper det holder seg sånn. Klikk for å utvide … Den ser jeg
Bollebaker87 skrev: Heldigvis ikke. Kun feber i forbindelse med vaksine og bare det syns jeg var helt forferdelig Er så takknemlig for at vi har fått ei frisk og sterk jente. Håper det holder seg sånn. Klikk for å utvide … Den ser jeg
FrkBeis Forumet er livet VIP Desemberlykke2017 25 Jan 2018 #4 Bare forkjølelse , vært det i 2 uker nå. Han er 4 uker