Tenker på UL sånn i uke 7-8?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man ser uten tvil best innvendig. Noen ganger kan man se utvendig også, men får uansett ikke like gode bilder.Tenker på UL sånn i uke 7-8?
I de aller fleste tilfeller så benyttes innvendig UL så tidlig ja. De kan bruke utvendig, men kommer an på kvaliteten på utstyret, kvinnens anatomi etc.. Så innvendig er for mange foretrukket da det gir best sjanse for å se best mulig.Tenker på UL sånn i uke 7-8?
Innvendig hos meg værtfallTenker på UL sånn i uke 7-8?
Jeg fikk utvendig på 7+0, hun så spiren og hjerteslagene godt, og sa at det var derfor ikke nødvendig med innvendig. Sikkert ulikt fra sted til stedTenker på UL sånn i uke 7-8?
Jeg har vært privat tidlig i begge svangerskap. Alltid fått utvendig. Hvor holder du til? I Oslo kan jeg tipse om Mille ved Familieklinikken hvis du vil unngå utvendig. Så kan man eventuelt skifte til innvendig om det er nødvendig. Kan også være lurt å komme med full blære, så hjelper det litt på å få sett utvendig men ja, utstyret er nok ganske viktig.
Jeg var i går, og måtte ha innvendig, men gikk greit det hun prøvde utvendig etterpå, men det funket dårlig…Jeg har vært privat tidlig i begge svangerskap. Alltid fått utvendig. Hvor holder du til? I Oslo kan jeg tipse om Mille ved Familieklinikken hvis du vil unngå utvendig. Så kan man eventuelt skifte til innvendig om det er nødvendig. Kan også være lurt å komme med full blære, så hjelper det litt på å få sett utvendig men ja, utstyret er nok ganske viktig.
Jøss, har vært der fem ganger og aldri hatt innvendig. Har i tillegg bakovervendt livmor, så da må du ha hatt veldig uflaks tror jeg! Edit: var så tidlig som 6+1, og likevel har det alltid vært utvendig.Jeg var i går, og måtte ha innvendig, men gikk greit det hun prøvde utvendig etterpå, men det funket dårlig…
Var ikke på samme sted, så kan ha vært noe annet utstyrJøss, har vært der fem ganger og aldri hatt innvendig. Har i tillegg bakovervendt livmor, så da må du ha hatt veldig uflaks tror jeg! Edit: var så tidlig som 6+1, og likevel har det alltid vært utvendig.
Åh ja - da misforstod jeg! Ja, derfor jeg foreslo nettopp den klinikken Edit: men glad det gikk fint uansett!Var ikke på samme sted, så kan ha vært noe annet utstyr