Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: shorty86
ORIGINAL: Vand
Vanskelig.......... det kommer jo litt an på hvordan du ser for deg de neste årene? Og hva/hvordan du har tenkt til å ta tak i jobbsituasjonen din etterhvert?
Hvis du er redd for å abortere pga jobb, kan du ikke avtale med legen at du blir sykemeldt med en gang du blir gravid?
Og hvis dere ikke blir gravid med en gang, og det faktisk tar 2 år, skal du gå hjemme i to år da i tilfelle du blir gravid?
Og hvis du i utgangspunktet ikke kan jobbe nå, men kan gå gravid, så er det jo bare å prøve, for da kan du jo faktisk ikke jobbe!
Jeg vet ikke, jeg bare tenker høyt.........[:)]
greia er jo at jeg ikke får lov til å jobbe enda, men måle er jo selvfølgelig å komme ut i arb.live men regner med at det ikke blir så lett hvis jeg plutselig skulle bli gravid..
redd jeg ikke skal ha krav på noe med tanke på aap og sykepenger. kan man begynne på svangerskaps penger da?? hvis jeg er langt ut i svangerskapet og ikke virker opptimalt...litt redd for at jeg ikke er sikkra økonomisk
nei jeg er ikke redd for å jobbe med tanke på abort og jeg kommer ikke til å gå hjemme for å vente..[;)] tenker hvis det skulle skje nå..