Er egentlig littegranne snurt.... =)

~JollyPop~

Elsker forumet
termin 31 januar...  forrige gang hadde jeg termin 30 mai...   alltid sist jo...  er jo så gruuuuusomt å vente på slutten når alle andre får bebisen før meg... hehe

Hehe. Jeg hadde termin egentlig 21 februar siden jeg regnet ut fra innsetting. Så satte de meg til 27 etter UL den 16 uke. Ble så sur. Men uansett så måtte jeg sette i gang 2 mars. Så alle fødte før meg. Uholdent å vente så lenge.

~JollyPop~ skrev:
termin 31 januar...  forrige gang hadde jeg termin 30 mai...   alltid sist jo...  er jo så gruuuuusomt å vente på slutten når alle andre får bebisen før meg... hehe

Får tidlig på året nå da ;) Det må jo være ett pluss :D

Frk Baby i magen ^^, skrev:

~JollyPop~ skrev:

Får tidlig på året nå da ;) Det må jo være ett pluss :D

hehe..  ja, få tenke på det den veien...  egentlig glad det ble såpass ut i året..  så får vi håpe h*n kommer i 2013..   eldste kom 6 uker for tidlig, så en vet aldri...

Skulle gjerne byttet. Føler 31/12-01.01 er en litt usikker dato. Vil gjerne vente til 2013. Første mann kom 16 dager før og andre mann 8 dager etter. Så blir spennende!!

Med guttungen hadde jeg termin 25. utrolig kjedelig når "alle" andre fikk før meg, ble stille på forumet også...fikk liksom ikke så mange gratulasjoner vi som fikk på slutten (litt hormonell ja...;-))
Så det er helt greit å være litt tidligere ute denne gangen:-) men den nye må bare prøve seg å komme før!!!!!!

Back
Topp