Er egentlig 4+3 idag

Fargeklatten

Gift med forumet
Hei:) Etter min syklus, hadde jeg ikm fredag, og er da 4+3. Har tatt mange strimler som alle har vært veldig svake, men de blir sterkere. Tok en digital med ukeindikator, og den viste 1-2. Blir litt usikker kjenner jeg, for første gang jeg var gravid var den supersterk og viste 2-3 samme dpo som nå. Er det et dårlig tegn? Kjenner frykten for å miste igjen blir sterkere og sterkere :-\ har legetime neste onsdag heldigvis.

2-3 uker på en digital test betyr jo det samme som 4-5 uker, gjør det ikke det da? For på testen regner de vell fosterets alder og ikke hvor mange uker på vei mor er...:)

Ja, tror det. blir det ikke rett at når det to uker og tre dager siden el, så skulle det sått to til tre og ikke e til to? eller tenker jeg helt feil da? :-P

Er også 4+3 idag, og fikk 2-3 på den digitale testen jeg tok i helgen :) Kansje du bare har lite hGc?  Tror ikke du skal tenke så mye på det, tenk heller positivt, så får du sikkert ett fornuftig svar hos legen på onsdag :) Lykke til!

IsabelleMarlen skrev:
Er også 4+3 idag, og fikk 2-3 på den digitale testen jeg tok i helgen :) Kansje du bare har lite hGc?  Tror ikke du skal tenke så mye på det, tenk heller positivt, så får du sikkert ett fornuftig svar hos legen på onsdag :) Lykke til!

var det jeg fikk sist jeg også! men, får vel bare prøve å slappe av og håøe at det går bra :)

Skjønner at det er vanskelig, Her går jeg å bekymrer meg for alt å ingenting. Jeg skriver ned alt jeg lurer på, så jeg husker det når jeg skal til lege nå på torsdag. Letter litt på trøkket når man får det ned på papir å ut av hodet ;) 

~*lykkeprøver*~ skrev:

IsabelleMarlen skrev:

var det jeg fikk sist jeg også! men, får vel bare prøve å slappe av og håøe at det går bra :)

Kan jo være som noen andre har sagt at du produeserer hcg senere eller så kan det være at egget festet seg senere enn antatt og at du er kortere på vei. Jeg hadde ventet noen dager og tatt en nye test.

Håperpåentil skrev:
Kan jo være som noen andre har sagt at du produeserer hcg senere eller så kan det være at egget festet seg senere enn antatt og at du er kortere på vei. Jeg hadde ventet noen dager og tatt en nye test.

Ja, jeg håååper at det er sånn :) må prøve å slappe av :-P tar fortsatt de strimlene og de blir jo merkbart sterkere, og det er jo et godt tegn :-P

mener å ha lest/hørt at de ukeindikator- testene ikke er helt til å stole på, da de går ut i fra gjennomsnittet med hcg en kvinne produserer i forholdt til hvor langt hun er på vei.. så om du produerer hcg seinere i dette sv.skapet enn det du gjorde i sist sv.skap, så vil den jo slå ut annerledes på testen.. :) liker ikke de testene der jeg.. :)

krokkoline skrev:
mener å ha lest/hørt at de ukeindikator- testene ikke er helt til å stole på, da de går ut i fra gjennomsnittet med hcg en kvinne produserer i forholdt til hvor langt hun er på vei.. så om du produerer hcg seinere i dette sv.skapet enn det du gjorde i sist sv.skap, så vil den jo slå ut annerledes på testen.. :) liker ikke de testene der jeg.. :)

Får bare sprøve å slappe av og ikke tenke for mye på dette, tror jeg :p Det viktigste er jo at strimlene blir sterkere, tolker det som at hcg nivået øker, og det er jo positivt :) Så er det bare å vente til legetimen neste uke :)

Back
Topp