er eg skikkelig pyse??

mosaka

Forelsket i forumet
Er eg skikkelig pyse eller har andre det sånn og..Eg skal vere borte frå Thea for første gang eit heilt døgn idag..og gruer meg så fælt at eg har vondt i magen..[&:]
Ho skal sove hos svigers, og trives jo godt der..men eg er så redd for at ho skal føle seg utrygg når ho skal legge seg..
Når me seier idag skal farmor lalle deg, så seier ho NEI mamma lalla! ( lalla er altså legge seg ) men svigermor har lagt ho ein gang før, då me var ute ein tur, men viss me har vert ute så har me alltid sovet der, så ho har aldri våknet uten oss der..

ingen som har det sånn??? [8|]

Nå har snuppa her sovet borte endel uten oss etterhvert, og det går helt supert.[:)]
Men kjenner igjen følelsen din fra første gang. Men er nok verre for oss mammaer enn for barna.[:D] Ho kommer sikkert til å storkose seg, så bare slapp av, kos deg og nyt å ha fri et helt døgn.[:)]
Husk svigermor har også hatt barn selv.[;)]

tror det er noe alle mødre føler,jeg blir helt tullete selv.Hjelper ikke om det er bare noen timer jeg skal være borte fra han, får dårlig samvittighet og vondt i magen og tror det verste kan skje bare fordi jeg ikke er der.[:(]

det gjekk veldig fint då[:)] me hadde det kjempe koselig på byn[:)]

Det kommer nok til å gå så bra atte.
Regner med hun kjenner de godt fra før.
Tror ikke du trenger å være bekymret for at hun
vil føle seg utrygg, hun kommer nok til å kose seg masse [:D]

Edit: ser nå at dette innlegget var noen dager gammelt [:D]
Så bra at alt gikk bra [:D]

Back
Topp