Er du..?

Sykemeldt fra jobb, men studerer fulltid...
På sykemeldingen min står det så fint, truende abort, så jeg har hatt blødninger, og skal ta det helt med ro, ikke løfte noe +++ Har vært ganske kvalm også, og sinnsykt trøtt og sliten, så om jeg ikke hadde hatt blødninger hadde jeg vært sykemeldt uansett pga type jobb jeg har...
 
Sykemeldt, på grunn av 0 søvn og totalt utmattelse.. Men satser på å være igang igjen snart, bare formen blir LITT bedre :)
 
Sykemeldt 100 % pga kvalme. Er også slapp og uten energi, og har vært sykemeldt fra 7+4. Stort sett har jeg vært helt sengeliggende det meste av tiden. Nå begynner jeg å ha gode dager innimellom, men må ligge ganske mye mellom hver gang jeg gjør noe.
Har sykemelding ut neste uke, og da er jeg 13+2. Sist svangerskap varte kvalmen til uke 16-20, men på slutten bare på dager jeg var sliten. Jobbet 60 % fra uke 12 til 16 sist, og 80 % det meste av svangerskapet. Håper på 100 % jobb denne gangen.
 
sykm 70%, utmattelse og ekstremt svimmel, begynnende bekkenløsning og kvalme :P
 
Var sykemeldt 50 prosent pga kvalme. Nå er jeg sykemeldt 100 prosent pga. kvalme og utmattelse. 
Syns dette svangerskapet har vært ganske hardt og slitsomt hittil, i forhold til forrige svangerskap.
 
Æ har heldigvis hatt fine svangerskap me null plaga,så har aldri vorre sykemeldt i mine svangerskap å jobba fullt ut :)
Håpe på d samme gangen her :)
 
Jobber fullt. I disse dager er det ganske greit å være lærer, bortsett fra en god del retting, også kan man se fram til en lang sommerferie om en måneds tid, så jeg skal nok holde ut til det hvertfall :) Dessuten er jeg ikke spesielt plaget, så har ingen grunn til å bli sykemeldt.

Håper dere som føler dere dårlig snart blir litt bedre!!
 
er elev på videregående
men er veldig sliten og trøtt om dagene og mye brekkninger
 
Full jobb. siste svangerskap så slutta jeg å jobbe 2 uker før Emilie ble født.. Men når jeg kjenner på formen nå så vet jeg ikke om jeg takler så lenge denne gangen. Sliter litt med bekken/hofter, men hvis jeg passer på og ikke jobber for mange dager på rad så går det nok en god stund til :)
 
Jeg er i full jobb.som bare er 50%...

Men er i butikk,så står og går mye rundt..
Er i slutten av uke 9,men har ikke hatt noe særlige plager,bare trøtt og sliten i ny og ne...

Kanskje litt heldig der.... Har ikke vært borte en dag pga graviditeten,så litt morro,og skal jobbe så lenge jeg er i form til å jobbe..

Men ser og hører om mange som sliter,så synd at mange har det så vondt og plages med kvalme,svimmel,utmattelse,bekkenløsning etc..
 
Er i full jobb fortsatt men fått beskjed om å måtte kutte ned av fysioterapaut.. Får se om jeg hører etter eller ikke ...
 
Jobber kun 50% fra før av, så har jobbet det hele veien. Er hjemme to dager i uker med pjokken på 2. Har vært utrolig dårlig og kvalm, men det er mest ettermiddag/kveld så har fungert greit i jobb. Nå begynner det å gi seg- 10 uker på vei :-))
 
Full jobb her.. Jobbet fullt frem til 6 uker før jeg fødte forrige gang, så håper på å klare det denne gangen også :)
 
Ble sykemeldt i dag... Fordi jeg spyr... er ca 9+5 i følge menstermin..  Ikke lett å være lærer å undervise da dessverre.. I dag nådde jeg nok et lavmål, da jeg ikke klarte ta en dusj uten å spy....
 


~troll2012/2013?~ skrev:
Sykemeldt fra jobb, men studerer fulltid...
På sykemeldingen min står det så fint, truende abort, så jeg har hatt blødninger, og skal ta det helt med ro, ikke løfte noe +++ Har vært ganske kvalm også, og sinnsykt trøtt og sliten, så om jeg ikke hadde hatt blødninger hadde jeg vært sykemeldt uansett pga type jobb jeg har...



Blir man ikke sykemeldt ifra skola og??
 
Back
Topp