Er du veldig emosjonell som gravid?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Wilma

Guest
Hvordan viser det seg? Gjennom gråt, sinne, glede eller kanskje alle tre? :)

Jeg er som en Berg og dalbane [emoji85] veldig emosjonell på alle plan [emoji28] ganske slitsomt, spesielt når gubben ikke forstår at det er mulig

Egentlig ikke. Hadde dog et gråteanfall for noen uker siden, som involverte en edderkopp og en papirbit. Som endte med at mannen bare lo av meg :p

Hadde et lite gråteanfall i begynnelsen ettersom jeg gikk opp 10 kg de 10 første ukene. Det resulterte i latterkrampe hos min samboer Ellers har jeg gjennom svangerskapet hatt masse latteranfall hvor jeg ikke klarer å stoppe å le og tårene spruter Først nå den siste tiden har jeg merket kort lunte for irritsjon og gråter lettere. Føler meg mer sår nå enn tidligere...

Jeg har vært mer lei meg enn tidligere, uten noen spesiell grunn. Så da må jeg bare være litt lei meg, gråte litt, og så er det helt greit igjen.
mannen synes det er litt leit at han ikke kan hjelpe, men siden jeg ikke har noen årsak til hvorfor jeg er lei meg, så er de tjo ikke noe vi kan fikse heller.

Får noen gråtebyer innimellom når jeg blir irritert på mannen eller jeg rett og slett har påtatt meg for mye en dag. Mannen har lært fra forrige gang og er veldig flink å trøste samt svært forståelsesfull noe som har gjort denne graviditeten lettere enn sist :) i følge han er jeg mindre emosjonell nå enn med storebror ;)

Har blitt nå...veldig...
Snuppa mi har bursdag i dag og hun ønsket seg noe som de kun har der barnefar jobber...han jobber turnus så det var litt 50/50 om han var på jobb og da kjente jeg tårene presse bittelitt idet jeg gikk inn på jobben hans...

Han var heldigvis ikke på jobb og de hadde heller ikke fått inn det snuppa ønska seg...:bag::banghead:

Njett! Som normalt, følelsesløs og kald :p

Nei, egentlig ikke..kan ha dager en gang i blant jeg er litt mer sår og tårene sitter løsere, men stort sett er jeg akkurat som jeg pleier. -mener Jeg ihvertfall da..:hilarious:

Nja. Reagerer ikke på andre ting enn jeg normalt reagerer på. Me reagerer nok noe sterkere nå [emoji85]

Dessverre.... JA... og jeg er ikke sånn til vanlig. Helt grusomt. Kan jo ikke se på noe trist på tv'en uten at det går inn på meg.

Jeg har alltid vært lettrørt, men kjenner nå at tårene sitter hakket løsere:sorry:

Gråter mer enn før, og er blitt så innmari lettrørt at halvparten hadde vært mer enn nok...

Mannen min ville vel sagt at jeg er en tikkende bombe :hilarious: Vet aldri hvilke følelser jeg vil vise, rimelig ustabil :nailbiting:

Gråter vel ikke så mye mer, de hormonene blabdet med sliten kropp og mindre søvn gir meg derimot svært kort lunte. Så innimellom går det utover mann (og barn) dessverre.

Back
Topp