Er du veldig emosjonell som gravid?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Wilma

Guest
Hvordan viser det seg? Gjennom gråt, sinne, glede eller kanskje alle tre? :)

Er en litt sensitiv fra før. Nå er det ti ganger værre. Hisser meg opp for lite, og gråter etterpå fordi jeg får dårlig samvittighet :p svangerskapet er en eneste ber og dalbane emosjonelt ja.. :p

Ja! Mest at jeg blir lei meg. Føler ellers at jeg er mye roligere enn til vanlig, bare lettrørt, sensitiv og overdramatisk

Hvis jeg blir skikkelig sint på samboer så begynner jeg å grine, og det er fryktelig irriterende[emoji38]. Jeg hulket til fødeavdelingen i går.. da overrasket jeg meg selv.

Ellers tåler jeg generelt sett mindre tull nå enn før så "eksploderer" litt lett på samboer stakkars. Tror jeg har mistet litt humor og selvironi[emoji38] Heldigvis er han flink til å lese meg, og forstår at uværet går over så lenge jeg får samlet meg litt[emoji85][emoji169]

Hvis jeg blir skikkelig sint på samboer så begynner jeg å grine, og det er fryktelig irriterende[emoji38]. Jeg hulket til fødeavdelingen i går.. da overrasket jeg meg selv.

Ellers tåler jeg generelt sett mindre tull nå enn før så "eksploderer" litt lett på samboer stakkars. Tror jeg har mistet litt humor og selvironi[emoji38] Heldigvis er han flink til å lese meg, og forstår at uværet går over så lenge jeg får samlet meg litt[emoji85][emoji169]

Ja stakkars mannen han får virkelig gjennomgå! Han er heldigvis en tålmodig mann... det går heldigvis over :-)

Stakkars de veiarbeiderene og andre folk som stoppa trafikken i dag. Hadde jeg bare fått tak i de. Er fryktelig lite emosjonell,men kun en gråstein på den rette plassen til den rette tida kan få meg til å klikke i vinkel.

Går skikkelig opp og ned.. var værst i begynnelsen, men da hadde nok vitDmangel en finger med i spillet og, var skikkelig deppa og sur..

Nå går det mye bedre, og stort sett bra, men veldig mye lettere rørt enn tidligere

Back
Topp