*yummymummy* Gift med forumet 9 Jan 2011 #3 jeg er her... men burde vel lagt meg...står forresten ikke som pålogget engang...[;)]
Niceday Forumet er livet 9 Jan 2011 #4 våken ja - sitter å venter på vaskemaskina[:)] har ett tonn med klær å vaske før jeg skal reise til stryn på fredag å være en uke + at ungene skal være en uke til pappan
våken ja - sitter å venter på vaskemaskina[:)] har ett tonn med klær å vaske før jeg skal reise til stryn på fredag å være en uke + at ungene skal være en uke til pappan
Hilly77 Gift med forumet 9 Jan 2011 #7 godt det ikke bare var meg[8D]... [:D] burde vel innta sengen snart... ha en forsatt trivelig natt damer.. natta klem til alle[:)]
godt det ikke bare var meg[8D]... [:D] burde vel innta sengen snart... ha en forsatt trivelig natt damer.. natta klem til alle[:)]
Oh Dear Forumet er livet VIP Januar 2017 9 Jan 2011 #9 Jeg er her, men er ikke helt våken. Lalle snart. [8D]
*Månestråle* Glad i forumet 9 Jan 2011 #12 Er våken, men tusler i seng nå. Ny dag med oppgaveskriving i morra [:'(]