Er du trøtt?

-Lilletrille-

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Jeg er så utrolig trøtt, og det blir bare værre og værre for hver dag.....Klarer nesten ikke holde øynene oppe gjennom dagen.
Er DU trøtt?[8D]

Ja, kjenner jeg er trøttere nå enn før.. Men har vel alltid vært trøtt jeg, haha [:D]

ORIGINAL: Frustrert Frue

Jeg er så utrolig trøtt, og det blir bare værre og værre for hver dag.....Klarer nesten ikke holde øynene oppe gjennom dagen.

Samme her. [8|]

Har vært i seng før kl.9 noen kvelder, og da har jeg også sovet "lur" tidligere på dagen:)

Jeg legger meg frivillig før klokken 23. Og sover litt på ettermiddagen også! Deilig å sove for tiden altså!

Er så trøtt at det svir i øynene konstant...puh[:)]

Jeg har ME så kjenner til det å være trøtt og sliten, men de siste dagene har jeg vært helt utrolig trøtt. I går sovna jeg før 21 og i dag sovna jeg på verandaen i sola. skikkelig stikking i øynene hmmmm er det sånn å være gravid?

Er trøttere enn vanlig, ja...[:)] Og sliter BIGTIME med å stå opp kl 0400 denne uka !![:'(][&:] Ugh...sånn er det å jobbe turnus..... Går såvidt bra foreløpig, men må diskutere arbeidstider med sjefen etterhvert...[:)]

ORIGINAL: civciv

ORIGINAL: Frustrert Frue

Samme her. [8|]

Her å[:o]

Jeg er helt vanvittig trøtt om dagen, har til tider problemer med å funger i hverdagen... Var trøtt forrige gang også, men ikke noe i nærheten av dette[&:]

Back
Topp