Er DU synsk?

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
Ja, er DU det?

Er "så" mange som spør synske om hjelp her inne, men har aldri opplevd at personen som spør har fått hjelp med problemet sitt.

Hvorfor spør om det er noen synske som kan hjelpe, hvis det IKKE er noen synske her på Bv!? Bare lurer!

ikke synsk, men får en "følelse" noen ganger som jeg opplever at også stemmer. tror ikke jeg er alene om det. er en som mange venninner snakker mye med, så bruker det på den måten kan du si. klarer å se på de om de sier noe og mener noe annet eller hva de ikke sier

ORIGINAL: mamma050308

Nei, er ikke synsk, men har en engel som hvisker meg ting i øret en sjelden gang.........

Var ute og kjørte bil i dag og plutselig fikk jeg det for meg at jeg måtte stoppe, kjørte inntil siden. Og rundt svinger, I MOT MEG, kom to stykk side om side som kappkjørte......... Satte en støkker i meg den ja. Var ikke min tur..............[:-]

Scary! Godt du stoppet i tide da!

Nei[:D][:D]

[:D]Nei ,men ei her inne fortalte meg NØYAKTIG hvor husnøklene mine var,etter de hadde vært på rømmen i over en mnt!
Så noen her inne har definitivt fått hjelp - ALTSÅ JEG!![:D]
[:)]Men det må jo være opp til den synske om vedkommende orker å hjelpe.

Jeg forutser mye ved hjelp av ren logikk, vet ikke om det kvalifiserer, men sjeldent tatt feil av konsekvensen av situasjoner, eller feil av det sanne ansiktet hos de fleste personer når det kommer til stykket. Jeg tror avansert logikk, og det å lære av historien (og dens repitisjoner) kommer ganske nærme hva man ville kunnet kalle "synsk".

F,eks. nå er jeg sulten, og forutser at om ca. 10 minutter vil jeg befinner meg på kjøkkenet.

ORIGINAL: EksamensRævva

Nei og glad er jeg for det [:D]

ORIGINAL: Kal-El

Jeg forutser mye ved hjelp av ren logikk, vet ikke om det kvalifiserer, men sjeldent tatt feil av konsekvensen av situasjoner, eller feil av det sanne ansiktet hos de fleste personer når det kommer til stykket. Jeg tror avansert logikk, og det å lære av historien (og dens repitisjoner) kommer ganske nærme hva man ville kunnet kalle "synsk".

F,eks. nå er jeg sulten, og forutser at om ca. 10 minutter vil jeg befinner meg på kjøkkenet.

Hahaha, ja du får sagt det du!

Nei, fordi jeg ikke tror på sånt.

Min mor og min bror mener jeg har noe evner, men jeg bryr meg ikke. Min mor ble helt skremt da jeg fortalte om en drøm jeg en gang hadde for noen år siden hehe... Men jeg gir nå katten.

ORIGINAL: *Meya*

Min mor og min bror mener jeg har noe evner, men jeg bryr meg ikke. Min mor ble helt skremt da jeg fortalte om en drøm jeg en gang hadde for noen år siden hehe... Men jeg gir nå katten.

Vel jeg har også hatt flere drømmer som har blitt til virkelighet, men anser meg ikke som synsk...men er mer mellom himmel og jord tror nå jeg da

ORIGINAL: Vesle_mor

ORIGINAL: *Meya*

Vel jeg har også hatt flere drømmer som har blitt til virkelighet, men anser meg ikke som synsk...men er mer mellom himmel og jord tror nå jeg da

Nei, det var ikke sånn at jeg så virkeligheten. Var mere andre ting hehe.

Jeg har veldig sterk magefølese for ting.
Ting har gått skikkelig ille når jeg ikke har lyttet til magefølesen...
....Og det har også gjort store utslag i posetiv reting at jeg har lyttet til den, mange ganger[:)]

Men jeg er ikke synsk.

Tror det er noen her inne som mer ønsker å være synske, enn at de faktisk er det[;)]

Nei er ikke det jeg hvertfall, men kunne godt tenkt meg og vite når jeg blir gravid og se om det stemmer for jeg begynner og miste litt motet når det gjelder å bli gravid...
Tror absolutt det finnes mennesker med disse evnene.. :)

Jeg har blitt fortalt mane ganger at jeg er synsk, og det er jeg nok, selv om jeg ikke tør å innrømme det for meg selv i ordets rette forstand. Jeg både merker og ser døde personer, og jeg vet også hvordan jeg snakekr med dem, men har ikke turt å egentlig prøve enda... Rett og slett fordi jeg er litt redd for hva som da kommer til skje. Er liksom å gå over til et nytt kapittel, der livet aldri kan bli som før igjen er jeg redd. I tillegg har jeg det med å kjenne/vite hvem personer er som jeg aldri har sett eller møtt før er. Får en følelse av at noe er galt med dem jeg er glad i, når det er noe galt osv. Men min synskhet begrenser seg nok bare til døde personer og gjenkjenning av folk...

Eg vil vel ikke kalle meg syns, men eg legger tarot og englekort, og har en god intuisjon.
Eg har lagt kort på flere her inne, men om det er noe som har hjulpet vet eg ikke, det er det ingen som har svart på-
Så nå kommer eg ikke til å legge for folk hewr inne mer, eg har bedt pent om å få tilbakemelding på readingene mine, men får ikke.
Da mister det litt av poenget for meg på å øve på nye kort her inne

ORIGINAL: Trude Ellerei

Nei, jeg er nok ikke det. Og har aldri prøvd å gi inntrykk av det heller.
Men jeg har en 6.sans som ofte stemmer. Kanskje englevakt også. Og jeg får hjelp av mine guider...
Men det er ikke noe jeg tenker over i det daglige.

Har hatt mange nære-på-opplevelser, hvor jeg har fått en fornemmelse og lyttet til den.
Og da jeg var tenåring og i 20-årene hadde jeg en ekkel evne; jeg drømte om natta om flystyrt som skulle skje.
Hver gang jeg drømte en slik drøm, hørte jeg på nyhetene dagen etter at det hadde skjedd en flystyrt den dagen.
Så jeg var aldri ute å fløy etter slike drømmer, for å si det sånn.

Ikke kunne jeg advare heller, for jeg visste aldri hvor eller nøyaktig når dette skjedde.  Bare at det ville skje i løpet av de neste 24 timene.

Men dette er jo ikke å være synsk da...

Slik har jeg det også til tider, drømmer om ulykker natten før og dagen etter leser jeg på nyhetene at drømmen stemmer..men tror ikke det er å være synsk akkurat, selv om det må være litt spesielt å være det [:)]

ORIGINAL: zarafina

Eg vil vel ikke kalle meg syns, men eg legger tarot og englekort, og har en god intuisjon.
Eg har lagt kort på flere her inne, men om det er noe som har hjulpet vet eg ikke, det er det ingen som har svart på-
Så nå kommer eg ikke til å legge for folk hewr inne mer, eg har bedt pent om å få tilbakemelding på readingene mine, men får ikke.
Da mister det litt av poenget for meg på å øve på nye kort her inne

Kjipt når ingen svarer, du legger jo litt arbeid ned i det, så kan godt forstå at du mister "interessen" for å gjøre det for folk her inne..[:)]

Back
Topp