Er du sykemeldt?

Er du sykemeldt?

• 100% sykemeldt

Votes: 15 22,1%
  • 70-90% sykemeldt

Votes: 3 4,4%
  • 40-60% sykemeldt

Votes: 7 10,3%
  • 10-30% sykemeldt

Votes: 2 2,9%
  • 0% sykemeldt, men burde nok være det/vurderer det

Votes: 14 20,6%
  • 0% sykemeldt og det går fint!

Votes: 27 39,7%

• Antall som har svart
    68
Vært 100% sykemeldt i litt over en mnd nå, har én uke til. Usikker på hva jeg gjør etter det. Får se an formen neste uke..

Vært 100% sykemeldt i snart 8 uker, kommer til å fortsette å være 100% sykemeldt. Formen er så dårlig at å gjøre dagligdagse gjøremål som husarbeid ol slår meg helt ut. Er avhengig av å kunne slappe av på dagtid for å kunne være tilstede og være en god mor for min sønn

Jobber fullt enda og føler meg ikke «syk nok» enda, er bare litt trøtt og sliten men vet trøttheten blir litt bedre i 2 trimester. Skal likevel prøve kjenne mine begrensninger etter hvert. Forrige gang jobbet jeg inntil 1 uke før jeg fødte, men hadde veldig vondt i bekken på slutten.

Var 100% sykemeldt i arbeidsperioden min, og nå har jeg fri til medio mars ift skift turnus. Men hadde nok blitt sykemelding om ikke :depressed:

Har vært 50% sykemeldt i 3 uker, første uke uten sykemeldt.. veldig Bob/Bob.. jeg ønsker å prøve meg, fordi de fleste viser godt hensyn til meg :smiley-ashamed008

Var 100% sykemeldt i to uker, så 80% i to uker og nå er jeg 50% i fire uker. Skal til legen igjen neste fredag, så får vi se hvordan formen er da Sovner nesten bak rattet og er regelrett kraftig hangover hver eneste dag. Er 12+2 nå, så håper det blir bedre når jeg skal til legen igjen for å vurdere fremover.

Back
Topp