Er du sykemeldt?

¤BabySunshine¤

Flørter med forumet
Synes det er så mange som er sykemeldte nå. Folk blir nesten overrasket når jeg sier at jeg fortsatt jobber. Så lenge formen er fin så er det vel ingen grunn til å sykemelde seg tenker jeg... Samtidig så skjønner jeg godt at det er mange som ikke kan være i jobb nå på slutten. Mange har krevende fysiske jobber eller sliter med bekken etc. Så, er du sykemeldt?

Jeg ble sykemeldt de tre siste ukene før termin for å prøve å unngå for tidlig fødsel. ville helst jobbet...

Formen er egentlig veldig fin, men sykemeldt pga premature rier i uke 31. Var sykemeldt 50% i noen få uker før det pga kraftige og masse kynnere. 

Jeg er student og har dermed fri, men hadde vært sykemeldt om jeg hadde vært i jobb. Pga bekkenløsning og mye vonde kynnere. Jeg skulle egentlig hatt ei uke på skolen før jeg skal ut u permisjon, men blir sykemeldt da.

Nei, er ikke det, men går på AAP! Så er hjemme. og hadde jeg jobbet hadde jeg nok vært sykemeldt pga bekkenløsningKjempeflott du fortsatt greier og jobbe da

er student så jeg gikk ut i permisjon når studieåret var ferdig i juni. Hadde sommerjobb fram til uke 31 men da gikk jeg på ferie og etter det har jeg vært hjemme. Hadde sikkert vært sykemeldt nå uansett pga ryggsmerter og ei hofte som svikter, har også fryktelig tungt for å gå og knyte på meg skoene så da egner jeg meg ikke så veldig til å være i jobb i barnehage 

Jobbet 100 % frem til de siste to ukene, 20 % sykemeldt fra uke 35+4! Permisjon i morgen :) Jeg føler meg utrolig heldig som har vært i såå fin form hele veien :)

Jeg er student, og har vært sykemeldt siden april. Jeg hadde vært ferdig med utdanningen men klarte ikke å skrive bacheloroppgaven min, så jeg fikk utsettelse - dermed gikk tidligere i permisjon.

30% sykemeldt fra denne uken, bekkenet tuller med meg og det blir veldig lite søvn mtp tennene til lillemann...

Det er vel ingen som "sykemelder seg" uansett grunn, det er jo legen som tar den avgjørelsen til syvende og sist ;) Jeg er sykemeldt fra min 50% faste stilling som miljøterapeut fordi arb.giver ikke kunne tilrettelegge da jeg trengte en tryggere arbeidshverdag enn nattevakter som jeg gikk alene på senteret jeg jobbet på. Pga bekkenet hadde jeg kanskje blitt sykemeldt uansett, men kanskje ikke så tidlig som i uke 28. Jeg tar noen ekstravakter på en annen jobb, type to vakter i uken i tre uker nå, for å hjelpe til i ferieavviklingen. Etter det skal jeg bare gå hjemme. Forrige gang jeg gikk gravid studerte jeg og jobbet over 50% ved siden av. Hadde ferie + perm fra studiene fra juni, men jobbet det jeg orker frem til permisjonsstart i slutten av oktober. Den jobben jeg hadde da innebar noe løfting, men var ellers godt tilrettelagt, pluss at jeg ikke hadde noen plager den gangen.

Jepp. Var først delvis sykemeldt, men fra april ble jeg 100 %

Ble sykmeldt fra sykehjemsjobben, men jobber fortsatt 80% i butikk! :)

Ja jeg er sykmeldt pga bekkenløsning og isjias smerter :( Ville gjerne ha jobbet men man får liksom ikke gjort så mye med det når det blir så vondt...

Back
Topp