Er du sulten?

Savira

Elsker forumet
Har du begynt å bli mye sulten enda?
Føler at jeg er sulten hele tiden.
Spiser 2 brødskiver med tunfisksalat på hver 2-3 time og er like sulten igjen etter noen få timer...
før kunne jeg gå mange timer uten å bli sulten....

Er dere like sultne som meg eller? :P

Ikke foreløpig, men hadde det litt sånn sist gang [:)]

Sulten ja, men minimal matlyst, lite lyst på brød.

Middag er bedre, redningen ellers er en del stekt egg med skinkebiter, eller stekt bokseskinke... Salt, krydret, smakfullt, det er det jeg foretrekker for tiden.

Jaaaa, skrubbsulten...spiser hele tiden syns jeg, og ulidelig lyst på søtsaker hele tiden...Går amok i skuffer og skap...

åhh, så godt det ikke bare er meg!!
jeg har heller lite lyst på brød, og i tillegg har jeg ikke vært i butikken å fått kjøpt smør, så da har jeg jo enda mindre lyst på det!! Men jeg håper middagen holder en stund. Det ble en hel pose med fløtestuet pytt i panne (til bare meg)... Burde holde noen timer håper jeg...

Jeg blir sulten kort tid etter at jeg har spist. Nå spiste jeg kveldsmat for en halvtime siden, og nå rumler magen min...skjønner ikke dette her. Hvorfor er det slik? Er det vanlig så tidlig?

Jeg trodde virkelig ikke det...  for to dager tisset jeg som pokker.. hadde fri fra jobb, så benyttet dagen min fint med Sex and the City episoder.. mellom hver eneste episode måtte jeg tisse... mye...
Og idag spiser jeg mellom hver episode omtrent...
Lurer på hva som skjer i morgen jeg.... da spyr jeg vel mellom hver episode... (bank i bordet)

Det var et av de første symptomene jeg fikk. Trøtt og sulten HELE TIDEN.

Sulten har roet seg litt nå da.. :)

Jeg har aldri spist mye i løpet av en dag.. MEN Nå...... Er sulten konstant.. Og det er ikke kult.. Spiser ikke uansett.. Og hvis jeg faller for fristelsen så tar jeg et knekkebrød.. Men vil ikke spise mer enn nødvendig. Merka hvor vanskelig det var å gå ned i vekt så da spiser jeg det jeg må i løpet av en dag. Og ikke mye ekstra..
Var ikke sånn første svangerskap, så synes det er rart.. Og ufattelige hetetokter...

Jeg er sulten, eller iallefall sjesen på ett elr annen hele tiden (som ikke jeg helt finner ut av hva er!)
Jeg var nesten litt små nervøs for åssen det her med maten osv skulle gå for jeg har absolutt ikke vært flink før, da var det å spise en gang om dagen og det var det + ALT for mye søtt og godt. Nå er det stort sett ett elr annent i kjeften hele tida.
Så det her kan bli morsomt. Resten av familien har hatt det med å legge på seg opptil 30 kg, og de forsvinner ikke så lett hos oss eller så jååda..
Eneste med meg er at jeg var kriminell på søtt men nå frister det faktisk ikke med søtt i det hele tatt [:)]

Foreløpig har jeg ikke merket noe, men sist var jeg sulten hele tiden. Hvis jeg ikke fikk i meg mat så ble jeg kjempe kvalm! Utrolig slitsomt, måtte ha med meg mat overalt [8D] Får håpe jeg slipper å ha det sånn nå! *krysse fingrene*

Back
Topp