Er du sjefen til noen?

MiniSatan

Forumet er livet
Ble litt nysgjerrig bare.. [:)]

Eh.. mener jobbsituasjon da, selv om dere sikkert er helt sjef i andre situasjoner også [8D]

Nei... Og selvom jeg tror nok jeg hadde passa godt i en slik jobb, vet jeg ikke om jeg hadde takla det rett og slett..

jeg er litt tjaaaa..
er sykepleier og er ofte bakvakt for 4 avdeling, dvs at jeg har ansvaret for 4 avd siden det ikke er andre sykepleiere til stede.
og da er jeg jo sjefen på den vakten[8D] i løv to be boss!

Nei, jeg har personalansvar men er ikke sjef..

jeg har vært litt sjef tidligere. dvs ass.butikk sjef

jeg har vært butikksjef for flere avdelinger, ville ikke ha fortsatt i en slik jobb nå etter jeg fikk barn så nå er jeg vanlig ansatt med 0830-1630 arbeidstid[;)]

Nei, men har prøvd meg som butikksjef en gang da sjefen var bortreist i ca 1 mnd.[8D]

Er butikksjef, 4 fast ansatte og snart 2 stk. på arbeidstrening gjennom nav.

ORIGINAL: Froskegele

Nei, jeg har personalansvar men er ikke sjef..

OK jeg tar kritikk for dårlig formulering. Skulle selvsagt spurt om personalansvar.

Ikke nå, men jeg har vært sjef tideligere[;)]

Ja, samboeren min.. [8|][8D]

Jeg er kun sjef på hjemmebane. [;)]

Fungerer som butikksjef for øyeblikket, fordi sjefen min er sykemeldt...
Og for å være ærlig er det et rent helvette!! Hater det!![:@]
Jeg jobber meg ihjel pga ekstrahjelper som aldri kan jobbe og det er altfor mye å holde styr på alene.. Jeg er rett og slett helt utslitt nå etter å ha holdt på sånn i halvannen mnd og ennå er det minst 1 mnd igjen..[:'(]

ORIGINAL: Bouncy Buttocks

Selvsagt er jeg sjef. Det er vel ingen som gidder å ha meg som ansatt. [8D]

Hahaha![:D]

ORIGINAL: toneany

Jeg er kun sjef på hjemmebane. [;)]

sign[:D]

ORIGINAL: Almyrida81

Ja, samboeren min.. [8|][8D]

prøver i allefall mitt beste [;)][8|][8D] men han er ikkje heeeilt med på det da! [8|] raaare mannfolk!

Var det før i min tidligere jobb. Ikke nå. Mannen har masse underordnede som han så fint kaller det.

Jeg er pedagogisk leder og har 3 assistenter som jeg har ansvar for, men liker ikke å kalle meg sjef.....

Back
Topp