Er du sjalu? *inspirert*

enogtosmå

Gift med forumet
Leste litt på tråden om utroskap her og leste noen av kommentarene hvor det virket som noen var veldig sjalu. Er du sjalu? Hvor går grensa på hva som er greit med andre jenter før du reagerer? Får mannen ha nære jentevenner?

Ps! dette er ikke en diskusjon om den andre tråden om utroskap[:)]

Spørs hvor nære venner det er snakk om. Hadde ikke syntes det var greit at typen (hvis jeg hadde hatt en) hadde dratt til en annen dame på filmkveld liksom [;)] Vil ikke kalle det og være oversjalu, men regner ikke med at han heller hadde likt det om det hadde vært snakk om meg og en kompis.

Tja.. gubben er mindre sjalu enn meg, men jeg er ikke spesiellt sjalu jeg heller.
Jeg går gjerne ut å spiser med kompis eller på show eller lign. Spiser gjerne ute sammen med dattra vår og en kompis.
Filmkveld hos kompis er også lov...

Jeg ser liksom ikke hvor jeg skal bestemme hva han skal gjøre eller omvendt. Jeg MÅ ha friheten min.
Men kjærstesnakk og nærhet sånn er ikke aktuellt.

Jeg var ikke så trygg på kjærsten i førsten, men vi har vært sammen i 7år og har vært igjennom veldig mye[:)]

Finnes ikke sjalu. Den dagen han heller vil ha noen andre, får han være mann nok til å si fra til meg først, og frem til den dagen kommer får han gjøre akkurat som han vil uten at jeg skal stikke nesa mi i det og synes ting i hytt og gevær.

Ja! Jeg er veldig sjalu og jeg har mine grunner. Påvirker meg i veldig liten grad.

De eneste nære jentevennene han får ha er våre felles venninner. Samme er det med kompiser og meg. Ingen av oss har behov for mer enn det heller. Filmkvelder bare jeg og en kompis, eller han og en venninne er uaktuelt.

Jeg er sjalu, men jeg vet veldig godt at jeg er det. Så med mindre sambo er åpenlyst interessert i noen andre, så må han få tilbringe tiden med hvem han vil. Her er det meg problemet ligger hos, ikke han. 

Er litt sjalu, men tror ikke det er plagsomt. Har jobba endel med det, rett og slett fordi jeg ble sjalu etter at eks'en var utro, og det er ingen grunn til at det skal gå utover mannen. Heldigvis har jeg liten "grunn" til å være sjalu når det gjelder venner - vi har stort sett felles venner.

Veldig lite sjalu nå, noe som er veldig deilig i.f.t. min x-samboer som gjorde meg gal ang. det. Har aldri hatt noen episoder med sambo der jeg har trengt å bli sjalu. 

Nei, er ikke særlig sjalu av meg!
Mannen stoler jeg på [:)]

MEEEEEEEEEEEEEEN

Jeg har ei "venninne" jeg IKKE stoler på derimot [:'(]

Jeg er ikke sjalu på mannen nå lenger[:)] I starten da vi var sammen derimot så ringte det jenter osv heeele tiden og de sto brått på døren her når vi skulle ha filmkveld osv. Da begynte jeg å lure og jeg ble sjalu[:'(] Det var mange jenter som prøvde å ødelegge mellom oss,men de greide ikke det gitt og de er ute av livet hans for godt[:D]

han har noen venninner,men han har ingen interesse av å reise ut med de på kino osv sier han. Jeg hadde latt han gjøre det uten å sitte hjemme å lure,for jeg stoler helt og holdent på han. Han valgte jo ingen av de andre jentene som siklet etter han for noen år siden,enda de var så klare som egg[8D]

Jeg har en del kompiser og henger litt med de,men de bor på hjemstedet mitt så det blir mer sånn samles å spille litt Ps3,spise pizza og snakke om "gamledager"[:D] Sambo bryr seg ikke noe om det siden han visste at jeg hadde mange kompiser da vi ble sammen

Ja, er igrunnen det, men har blitt bedre med tiden.
Likte f.eks ikke at han hadde filmkvelder sammen med ei veninne som jeg viste at han hadde hatt ei natt eller to med.
Men jeg stoler på han, så det gjør ikke så mye lenger, men liker det jo ikke akuratt spessielt mye[8D]

Jeg er egentlig ikke sjalu i det hele tatt, aldri vært! Menneh .. nå som jeg er gravid må jeg innrømme at jeg er litt sjalu. Jeg tror ikke at han vil gjøre noe galt, eller noe slikt i det hele tatt. For stoler fullt på han, men er noe snålt med følelsene for tida, men det går som regel over på 5-10 minutter bare asså [8D]

Men sånn ellers ang hvor langt man kan gå med venninner osv. Vi har stortsett kun de samme vennene, og de venninnene han har er liksom mine venninner også - så kyss på kinnet, klemmer osv bryr jeg meg ingenting om. Men kyss på munn, klåing, sex osv .. det er uakseptabelt [:)]

Vil ikke si jeg er særlig sjalu av meg nei, kjenner det selvsagt litt i magen når typen er ute fordi forholdet er ferskt men ikke noe mer enn det. Typen er venner med exen sin og det bryr ikke meg i det hele tatt faktisk [:)] Jeg stoler på han og han valgte meg så hvorfor bekymre seg [:D]

Det kommer ann på.
Hvis typen har en god venninne når vi bynner sammen, er det seff greit.
Men syns det blir litt teit om han får seg en ny jente bff mens vi er sammen... [:D]

Er ikke sjalu, men er ikke naiv heller [;)]

Veldig lite..
Klart blir jeg sjalu vis noe sier jeg har en grunn til det !
Men er ikke sånn som knuser i tusen biter om gubben smiler til ei anna dame eller danser med noen andre ol.

Min mann får ha akkurat de vennene han vil, og da vi ble sammen hadde han det. Med årene er det allikevel naturlig at de sklir litt fra hverandre, (pga. familie og jobb som tar tid), men det kunne ikke falt meg inn å utelate henne fra bryllupet f.eks. Hun er en naturlig del av vår tilværelse enda, men nære venner er vel å overdrive.

Ja, jeg er dessverre det. Tok langt tid før jeg kom over at kjæresten min hadde eksen sin på besøk og unnlot å fortelle det til meg f.eks. Vet ikke om jeg er helt over det ennå engang. Jeg tror vel innerst inne at han ikke ville ha gjort noe galt, men så er det en liten kime av tvil der da, siden han ikke fortalte meg om det. Det var vel egentlig ren løgn den gangen, ikke bare å unnlate å fortelle, når jeg tenker meg om.

Jeg prøver å holde den sjalusien for meg selv, siden det jo ikke er han som har problemet.

Jeg er sjalu, ja. Men mannen min vet det, og erter meg selvsagt aldri...

Så lenge han følger våre religiøse grenser så er jeg fornøyd jeg altså. Noen ganger stikker det litt, når han sier at hun-og-hun fra jobben er flink teknisk feks... [8D]

Er litt sjalu av meg... Men blitt bedre[;)]

jeg er nok det ja... skjemmes, men sånn er det. var ikke d i begynnelsen av forholdet, var vel heller naiv da. har gått på noen smell, og har siden vært skeptisk

Back
Topp