Er du romantisk??

Jani

Glad i forumet
Måtte ta med denne også[:)]

http://spray.nettavisen.no/testorama/?id=35050

Absolutt ikke romantisk:

Score: 33% Du er omtrent like romantisk som en villfaren oter på landlov. Stearinlys og dikt er for feiginger, kjærlighet er enkelt nok. Enten så er man sammen med en person eller ikke. Du foretrekker å uttrykke deg med ord fremfor handling, og hvis du plutselig skulle finne på å overraske kjæresten ville hun/han nok blitt litt mistenksom.

Håper ikke mannen min ser slik på det[&:][&:]

Romantisk:

Score: 73% Røde hjerter svirrer rundt i hodet ditt som bier rundt en honningkrukke. Du vil gjerne overraske partneren og er kreativ som få. Forhåpentligvis er han eller hun like romantisk, ellers fortjener vedkommende en pokal for lange timer i kinosalen med Meg Ryan, Julia Roberts etc. I dine øyne skal dere leve lykkelige sammen for all tid. Pass deg for å forvente for mye av partneren. Fiskepinner på en hverdag kan godt nytes uten stearinlys, og det er lov å være litt kjedelig også.

Heldigvis at sambo er like romantisk..........

Du er...
Romantisk:

Score: 76% Røde hjerter svirrer rundt i hodet ditt som bier rundt en honningkrukke. Du vil gjerne overraske partneren og er kreativ som få. Forhåpentligvis er han eller hun like romantisk, ellers fortjener vedkommende en pokal for lange timer i kinosalen med Meg Ryan, Julia Roberts etc. I dine øyne skal dere leve lykkelige sammen for all tid. Pass deg for å forvente for mye av partneren. Fiskepinner på en hverdag kan godt nytes uten stearinlys, og det er lov å være litt kjedelig også.

Romantisk:

Score: 70% Røde hjerter svirrer rundt i hodet ditt som bier rundt en honningkrukke. Du vil gjerne overraske partneren og er kreativ som få. Forhåpentligvis er han eller hun like romantisk, ellers fortjener vedkommende en pokal for lange timer i kinosalen med Meg Ryan, Julia Roberts etc. I dine øyne skal dere leve lykkelige sammen for all tid. Pass deg for å forvente for mye av partneren. Fiskepinner på en hverdag kan godt nytes uten stearinlys, og det er lov å være litt kjedelig også.

53%.. noe romantisk!

Akkurat slik jeg faktisk tror jeg er, akkurat passe liksom [:D]

Noe romantisk:

Score: 63% Romantikk er ålreit i ny og men du takler ikke for mye av det. Et stearinlys under en middag ved en spesiell anledning er ok, men hele soverommet dekket er ikke helt din stil. Husk på at en liten innsats kan gi stor avkastning. Selv om du ikke er noen diktskriver viser en blomsterbukett i ny og ne at du i hvert fall har tankene hos partneren når han/hun ikke er der.

hmm,,,tror det er noe feil med siden når jeg tok testen, første gang jeg tok den fikk jeg 13%, og da syns jeg svarene var ganske så romatiske, så jeg tok den en gang til og bare svarte det jeg tror var minst romatisk, som f.eks,
" Å holde hender med partneren er.. slitsomt
"Å si ”Jeg elsker deg” er.. patetisk
"Å sovne i hverandres armer er... noe man gjør når man er full

Men da fikk jeg full score, at jeg var veldig romatisk!![&:]....tror det er noe muffins her....

Du er...
Absolutt ikke romantisk:

Score: 6% Du er omtrent like romantisk som en villfaren oter på landlov. Stearinlys og dikt er for feiginger, kjærlighet er enkelt nok. Enten så er man sammen med en person eller ikke. Du foretrekker å uttrykke deg med ord fremfor handling, og hvis du plutselig skulle finne på å overraske kjæresten ville hun/han nok blitt litt mistenksom.

Ojsann!
Greit jeg ikke er noen superromantiker, men jeg tror dråpe kan være inne på noe [:D]

Romantisk:

Score: 90% Røde hjerter svirrer rundt i hodet ditt som bier rundt en honningkrukke. Du vil gjerne overraske partneren og er kreativ som få. Forhåpentligvis er han eller hun like romantisk, ellers fortjener vedkommende en pokal for lange timer i kinosalen med Meg Ryan, Julia Roberts etc. I dine øyne skal dere leve lykkelige sammen for all tid. Pass deg for å forvente for mye av partneren. Fiskepinner på en hverdag kan godt nytes uten stearinlys, og det er lov å være litt kjedelig også.

Noe romantisk:

Score: 53% Romantikk er ålreit i ny og men du takler ikke for mye av det. Et stearinlys under en middag ved en spesiell anledning er ok, men hele soverommet dekket er ikke helt din stil. Husk på at en liten innsats kan gi stor avkastning. Selv om du ikke er noen diktskriver viser en blomsterbukett i ny og ne at du i hvert fall har tankene hos partneren når han/hun ikke er der.

Stemmer ganske bra det der, tror jeg...

Du er...
Noe romantisk:

Score: 50% Romantikk er ålreit i ny og men du takler ikke for mye av det. Et stearinlys under en middag ved en spesiell anledning er ok, men hele soverommet dekket er ikke helt din stil. Husk på at en liten innsats kan gi stor avkastning. Selv om du ikke er noen diktskriver viser en blomsterbukett i ny og ne at du i hvert fall har tankene hos partneren når han/hun ikke er der

Føler meg hjemme med den der![:)]

Back
Topp