Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er ikkje spesielt redd.. Har en superfin "tiger" mage etter forrige svangerskap, så noen til eller fra spiller ingen rolle Det kommer noe godt og fint utav de
Haff... Jeg var ikke redd strekkmerker, men nå ble jeg det... Men som noen av kommentarene sa, vil heller ha noen merker og få litt av fasongen tilbake.
Fikk strekkmerker rundt uke 30 sist, stort sett under navle-nivå. De er lyse og ikke så veldig stygge nå Jeg kommer nok til å få mange fler, men har planer om å spare til mageplastikk etter dette (siste) svangerskapet
Ikke redd nei.. Fikk ikke ett eneste sist, mamma har heller ikke noen etter 3 svangerskap.. Ikke mormor heller så vi har vel elastisk hud i familien! men om jeg får noen så er det ikke krise
Jeg har allerede fått strekmerker på magen etter forrige graviditet. Trodde jeg kom til å slippe unna strekkmerker, men de dukket opp i uke 36 eller noe sånt.
Regner med at jeg får enda flere strekkmerker denne gangen her.