Er du redd for strekkmerker?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Er ikkje spesielt redd.. Har en superfin "tiger" mage etter forrige svangerskap, så noen til eller fra spiller ingen rolle :) Det kommer noe godt og fint utav de :)

Haff... Jeg var ikke redd strekkmerker, men nå ble jeg det... Men som noen av kommentarene sa, vil heller ha noen merker og få litt av fasongen tilbake.

Ikke så veldig, jeg fikk ingen i forrige svangerskap, men jeg blir sikkert å tenke over det denne gangen også.

Jeg sprengte i første svangerskapet i uke 34-35 :) og sånn ble det.. kom ikke noe flere i svangerskap nr 2, og de er bra lyse i forhold til hva de var.. :)

Nei er ikke det, fikk ingen på magen sist bare på puppene. Smurte meg med fet krem/olje hver dag da, vet ikke om det hjalp..

Fikk strekkmerker rundt uke 30 sist, stort sett under navle-nivå. De er lyse og ikke så veldig stygge nå :) Jeg kommer nok til å få mange fler, men har planer om å spare til mageplastikk etter dette (siste) svangerskapet :)

strekkmerker har jeg allerede så det er jeg ikke redd for :-)

Ikke redd nei.. Fikk ikke ett eneste sist, mamma har heller ikke noen etter 3 svangerskap.. Ikke mormor heller:) så vi har vel elastisk hud i familien!:) men om jeg får noen så er det ikke krise:)

Jeg har allerede fått strekmerker på magen etter forrige graviditet. Trodde jeg kom til å slippe unna strekkmerker, men de dukket opp i uke 36 eller noe sånt.
Regner med at jeg får enda flere strekkmerker denne gangen her.

Er ikke redd. Fikk noen i forgje svangerskap, så skulle det dukke opp noen fler så plager ikke det meg stort.

Back
Topp