Er du redd for strekkmerker?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Har masse fra forrige svangerskap, så jeg veit jeg får fler... :p

Ikke uten grunn at jeg kaller dem skrekkmerker :S Har ingen fra forrige graviditet, og er livredd for å få noen nå. Sjansen er muligens liten da... Mamma har født 4 barn og har ingen skrekkmerker, søsteren min har født 2 og fikk ett lite skrekkmerke med sistemann da hun gikk litt på overtid.

Jeg har noen små streker over navlen som kom heeelt på slutten sist gang. Håper jeg slipper flere. Jeg var ivrig bruker av "strekkmerke-krem" vet ikke om det hjalp, men brukte den ihvertfall ;)

Jeg fikk strekkmerker sist graviditet.. plager meg ikke :)

har ikke plass til fler.. magen er ødelagt fra forrige svangerskap

Åh, hurra, jeg er jo gammel, og har honninghud, så da burde oddsene være på min side :D Ville trodd at huden var mer elastisk hos ungdommen, jeg...

Jeg har allerede, og det kommer nok flere dette svangerskapet. Blir det helt ille så får jeg vel gjøre noe med det etterpå. Driter i strekkmerker, viktigste er et friskt barn :)

har en del fra forrige svangerskap,gikk ikke lengre enn til uke 28,så kan jo komme flere nå, men det er et synlig merke på at vi har bært frem en ny verdensborger,så tar det ikke tungt..men hadde man sluppet fler hadde det hvert fint

Fikk maaaaaange forrige gang, så de kommer vel nå også :p blander seg vel med de gamle :p kunne ikke brydd meg mindre :p

Back
Topp