Er du redd for strekkmerker?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Det er vell ikke akkurat noe en ønsker å få, men kommer de så kommer de, eg tror nok ikke vi kan gjøre så mye for å unngå de :P
Eg fikk ikke sist, men får nå - vil ikke si at eg er redd for dem, må bare godta de ;)

Nææ,det er vell en del av å gå gravid tenker eg... Fik en del med førstemann. Men har igrunn ikkje tenkt noe serligt over det,da eg ikkje er den så kaster klærne ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Nei det er det siste jeg tenker på.
Fikk en fin "sol" rundt navlen siste gangene, foreløpig ingen nye. Men kommer de så kommer de.
Det er ikke noe å gjøre med det og de er bare et bevis på vidunderet du har satt til verden ;)

Ja eg er litt redd for strekkmerker - tenker da på veldig synlige merker over hele magen. Fikk en liten en ved navelen sist gang, og på brystene etter all ammingen- og det kom etter hvert noen på lårene (rett etter fødselen). Men de er ikke så synlige. Er nok litt redd for at det skal komme mange nye og synlige merker denne gangen :)

Det er det jo ikke noe å gjøre med... Så om de kommer,får jeg leve med dem. Det er viktigere å få lov til å bli mamma :-)

Har sluppet unna de andre gangene, så har ikke tenkt noe på det. Er jo ingen garantier, men..

Back
Topp