Er du redd for strekkmerker?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
578100_602816043065882_1317517345_n.jpg:D:D

Jeg har hatt to svangerskap uten å få noen . Sa håper jeg slipper unna denne gangen. Men om de skulle komme så får det bare være.

Æres merkene mine det ;) har masse så regner ikke med noen økning denne gangen :P

Samme her, er full av dem fra første svangerskap, i hvert fall rundt magen, så der får jeg nok ikke fler. Håper jeg ikke får på puppa, der slapp jeg unna sist. Men får jeg det, så er det ingen krise i grunn...

fikk ikke forrige sv.skap, og håper jeg slipper unna denne gangen også.. har så mye annet jeg ikke er fornøyd med, så håper på å slippe..;)

Jeg er ikke redd for det, men vil jo helst slippe! Det er ikke akkurat pent, men det er jo ofte en del av det å ha født barn:)

Fikk ikke med førstemann..
Fikk ett lite med navelen med nr 2
Det ble forsterket med nr 3
Så regner med det kommer noen nå med nr 4 ;)
Men! Jeg klager ikke! :)

Har fått etter de to andre fødselene og får sikkert nå også. Men de blir bleke så de plager meg i grunnen ikke:) kommer jo den beste gaven ut av dem!

Om det skulle komme noen strekkmerker tar jeg det med slående ro :) Bryr meg fint lite med tanke på hva som kommer ut av dette :D

Fikk bare noen få de siste dagene med førstemann, der er helt borte nå. Håper på at det ikke kommer noen denne gangen og, men kommer de så kommer de. Ikke mye jeg kan gjøre for å forebygge det.

Ikke redd for dem nei. Har på lår og på siden av magen fra tenårene, men dem er helt lyse nå. Fikk noen på magen med jenta mi, og det minner meg om hennes tid med meg <3 får sikkert noen denne gangen og men det gjør ingenting. Dem blekner nok med tiden dem og.

Har masse på lår,mage og pupper fra Nr 1. Så tror ikke jeg får så mye denne gangen

Back
Topp