Er du redd for strekkmerker?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Redd og redd, men håper jo klart jeg slipper billig unna, fikk ikke med de to første, men har allerede fått denne gangen, men klart håper jeg t det ikke blir så mye mer enn det, men om de kommer så kommer de. Ikke noe å gjøre med det:)

Får si som rutla,håper jeg slipper billig unna.
Men er ikke noe poeng å være redd for dem heller,de kommer uansett hvis de vil. Har andre ting å bekymre meg for ;)

Er full, så om d kommer fler så driter jeg i det!

Strekkmerker er bare skjønnhetsmerker,og viser at vi har bært fram det baste og vakreste i verden :)

Strekkmerker er bare skjønnhetsmerker,og viser at vi har bært fram det baste og vakreste i verden :)

Jeg var superhappy når jeg gikk gravid med førstemann for jeg hadde ingen strekkmerker når jeg gikk ut i permisjon....

Ja den gleden varte ikke lenge :P

Jeg har ikke de aller verste sterkkmerkene. Men de er der den dag idag, 8år senere.

Altså, ja, jeg er redd for strekkmerker. Jeg trodde ikke jeg brydde meg helt frem til for en liten stund siden da jeg trodde jeg hadde fått et strekkmerke på magen. Fikk hjertebank og ble redd faktisk!
Har strekkmerker fra før av, men ikke på magen. Føler det er det eneste stedet som er skånet hittil :P

Er full av dem fra forrige svangerskap, men ser at det er plass til flere og håper virkelig at jeg slipper denne gangen.
At noen kaller dem for tigerstriper/skjønnhetsriper og tegn på at man har bært det fineste og viktigste i verden har jeg en ting å si - BULLSHIT. Jeg har et nydelig barn som er et tegn på svangerskapet og ikke minst hengepupper (holder i massevis), trenger virkelig ikke noen stygge striper som varer livet ut... har ikke dårlig hukomelse og trenger ikke dem som en påminnelse. Men siden jeg har noen så får dem bare være, uten at jeg er bryr meg så mye om det... hvertfall ikke stolt som enkelte mødre er :)

Fikk ikke sist, og håper så klart å slippe igjen. Men HVIS de kommer får jeg ikke gjort noe med det. Så, nei det er jeg ikke redd for :)

Ja, det er jeg faktisk. Slapp unna sist og håper jeg gjør det igjen :)

Jepp, jeg er redd for strekkmerker..skjønner at det er skjønnhetsmerker og at man før noe nydelig ut av det...men uansett, jeg smører meg inn og håper for alt i verden at jeg ikke får noen :-/ et svangerskap er tøft nok om man ikke skal få sånne unødvendigheter og.

*krysser fingrene*

Back
Topp