Er du redd du skal få bekkenløsningsplager?

Jeg er ikke redd for det for jeg vet at det kommer snart. Var ille begge de forrige gangene, kunne nesten ikke gå på slutten. Gruer meg til det. Men behandling hver 5 uke og øvelser holder det noe i sjakk
 
Jeg er ikke redd for det for jeg vet at det kommer snart. Var ille begge de forrige gangene, kunne nesten ikke gå på slutten. Gruer meg til det. Men behandling hver 5 uke og øvelser holder det noe i sjakk

Hørtes ikke godt ut :( Godt vi har en tendens til å glemme det vonde i det øyeblikket vi får barnet i armene :)
 
Pleier ikke å være så veldig plaget, håper det gjelder nå og, selv om jeg er 10 år eldre ;)
 
Hadde ikke bekkenplager da jeg gikk med guttene, men det er jo 10 år siden jeg sist var gravid så man skal jo aldri vite.. og spes med tanke på at jeg har hatt ryggplager i form av prolaps de siste årene så er jeg vel så heldig at jeg blir plaga nå tenker jeg.

Men får ta det som det kommer.



(menneh.. åssen vet man at man har bekkenløsning da??)
 
Jeg er ikke bekymret, hadde ingen plager når jeg gikk med sønnen for 2 år siden, så jeg håper å slippe unna denne gangen også:)
 
Hadde kraftig bekkenløsning med nr 1. Merker allerede visse tegn :(
 
Nei er ikke redd for det, hadde ingen plager med bekkenet med førstemann og håper det blir likt denne gangen :)
 
Huff huff, har allerede begynt og kjent litt:/ men hadde det i forie svangerskap, å det e jo bare 6mnd siden jeg fikk siste
 
Var ikke plaget på noen som helst måte sist, så jeg er ikke redd for det denne gangen heller.
Og skulle det komme, så vet jeg uansett ikke hvordan det er nå på forhånd, så det er noe jeg ikke tenker på i det hele tatt. *krysserfingrene*
 
regner med jeg får det denne gangen også så er ikke redd for det. men håper jo det ikke blir så veldig ille.
 
Back
Topp