Er du rastløs el klarer du å hvile nå rett før fødsel?

batMam

Glad i forumet
Junilykke2018
Jeg vet jeg bør hvile mer nå rett før en fødsel, men er så rastløs og skal bare ditt og datt. Jeg burde slenge meg med beina høyt og spise is og hvile meg!!
Samtidig mye å gjøre her, og er jo bra å gå masse, tror jeg er i bedre form nå enn før graviditet.
Nå skal jeg opp å legge med nedpå én times tid igjen, juhuuu.

Jeg er nok litt mer rastløs, og kjenner at forumet egentlig ikke er så bra for meg fortiden. Det er så mange som er så nærme og stadig kjenner på tegn til fødsel eller føder. Og da med over 4 uker til termin føles det som en kraftig motbakke!

Var på Sørlandssenteret igår da og fikk ordet litt vi trengte til baby. Det var deilig med airconditionen der inne :D men bekkenet straffer meg idag, så da blir det vel beina høyt og is på meg :p

Jeg er nok litt mer rastløs, og kjenner at forumet egentlig ikke er så bra for meg fortiden. Det er så mange som er så nærme og stadig kjenner på tegn til fødsel eller føder. Og da med over 4 uker til termin føles det som en kraftig motbakke!
Samme her! Føler at alle andre føder når som helst, mens jeg har eeevigheter igjen!

Jeg jobber fortsatt, og er litt for sliten til å være rastløs tror jeg. Gleder meg til å gå ut i permisjon og begynne med litt vasking av babyklær og forberedelser.

Litt begge deler.. Men varmen begrenser aktivitetsnivået.. jeg har 3 dager til termin. Husker hvordan det var å være «sist» i min første termingruppe..

Jeg er rastløs i hode, men kroppen er ikke med, så hviler mye, men sover særdeles lite. Tenker for mye :p

Har det likt som hun over her, er rastløs i hode haha, 32 varmegrader her så begrenser seg for hvor mye jeg faktisk får gjort, men tenker mye på hva jeg skulla gjort da![emoji23]

Jeg er rastløs, men tar meg vann over hodet med alle prosjekter pm dagen! Hodet er så gira og i skikkelig redebyggingsmodus, men det straffer seg på ettermiddagene for å si det sånn[emoji28][emoji36] i dag har jeg rydda garasjen

Den indre roen jeg hadde for noen uker siden har forsvunnet litt.. Nå føler jeg meg bare utålmodig og venter på fødsel! Selv om det er 8 dager til termin... :P

Sliter med å slappe av, pg sliter med nattesøvnen :(

Sliter med å slappe av. Må ha det mest mylig rydda å vaska til gullet kommer. Merkes på slutten av dagen da, men masrier og stup trøtt.

I dag har jeg bestemt meg for å ligge og slappe av mest mulig. Beina er hovne og vonde..
Men vaskehjelpen kom ikke i går, så bør jo få gjort litt inne i huset:rolleyes:

Den indre roen jeg hadde for noen uker siden har forsvunnet litt.. Nå føler jeg meg bare utålmodig og venter på fødsel! Selv om det er 8 dager til termin... :p

8 dager er jo ikke lenge til:) ikke rart du er utålmodig. Er du ferdig med alle forberedelsene ?

Jeg har mye jeg skulle ha gjort, men varmen stopper meg:/ ikke så bra

Litt begge deler her. Men nå merker jeg at jeg klarer å ta det mer og mer med ro. Har sammenheng med at jeg ser det går fremover med ting vi holder på med i huset, og vet at mannen fikser og ordner nå i helga. :)

Men det er jaggu ikke lett, for til tider bobler hodet helt over. :p

Litt rastløs i hodet og venter bare på å føde :p 5 dager til termin her!

Jeg skulle gjerne hatt et ryddig og rent hus til babyen kommer, men siden jeg er utslått av varme og har en ettåring å ta meg av, så kommer jeg ikke til å ha noen krefter til å gjøre husarbeid framover. Jeg spiser is og slapper av mest mulig. Ellers har vi jo alt av klær og utstyr fra før, så babyen kan jo bare komme. I morgen er det bare en uke til termin, og jeg fødte en uke før terminen forrige gang, så jeg har trua på at ting skjer snart.

Som flere sier her: jeg er rastløs i hodet, men kroppen henger ikke helt med. Monterte ett nytt dusjkabinett og stellebord i helgen og ble ferdig inne på badet, og tok en tur på IKEA i går for å handle det siste stæsjet til babyen. I dag tenkte jeg å sette sammen babyvugga (burde gjort for lengst) :D

Varmen har vært drepen på formen, men holdt meg gående med kuldeomslag og kald dusj.

Klarer å slappe av i mellom slagene, men prøver å leve så normalt som mulig, ha tankene over på noe annet. For når jeg ligger i sofaen tenker jeg alt for mye....

Jeg er skikkelig delt :p

Ofte rastløs, men kroppen strekker ikke til. Eller plutselig bare fullstendig sliten og ligger hele dagen..

Jeg blir kanskje satt i gang i morgen, og lager meg en liste i hode med to do ting! Håper jeg hvertfall får gjort noen av dem <3

Back
Topp