Er du overtroisk?

fru_kristiansen

Flørter med forumet
Jeg har lenge sagt at selv om jeg har termin 11. november så kommer jeg til å få den 1. i stedenfor.... [:D]

Så forleden dag at det faktisk er fullmåne den 2. november og det sies at mange fødsler starter i forbindelse med at månen er full. Overtro eller noe i det?

I såfall kan det jo godt hende at jeg får den første likevel...[:D] Kom jo før i det første svangerskapet så?

Jeg har troa på at månen må være heeelt kulerund for at det skal sette igang noe som helst fødsel i såfall!! [;)]

VIL IKKE, VIL IKKE noe som helst før kvelden 2.november! [:D] og gjerne seinere enn det også...

Det er iallefall mange flere fødsler akkurat rundt fullmåne, så ja, jeg tror det er noe i det. Tyngdekraften øker jo ved fullmåne, bare gå på vekten å se at dere veier mer rundt fullmåne.. Artig fenomen!

Hmmmm... kanskje det er muligheter for fortidlig fødsel denne gangen også.. Sara hadde samme termindato som jeg har nå (men en annen mnd da), og da fikk jeg den 2.[;)] Har hele tiden nå sagt at jeg kommer til å få den 2. denne gangen også...[8|] Skal bli spennede å se, selv om jeg synes denne prinsessa kan vente litt nærmere termin før hun kommer[;)]

Å spennende[:D] Jeg har termin 3. nov. kanskje det skjer noe 2..[:D]

Jeg har mens termin den andre November så har en liten overtroisk følelse på at kanskje noe skjer da, 5 dager før ultermin:)

Er jo slik at gjerne flere blir gravide mellom halvmåne og fullmåne, og ikke etter fra fullmåne og ned til halvmåne igjen også [;)]

Men akuratt nå har jeg fått for meg at jeg ikke føder før jeg har rundet 10 000 innlegg på BV.. den er litt værre... For det er faktisk MANGE innlegg.

Når jeg fødte sist så jeg at de holdt oversikt over "fullmåne-babyer" og det var faktisk en opphopning på lista de dagene rundt fullmåne. Mellom Fullmånen før julaften og solsnu skal visst være spesielt - da er det slik etter all gammel overtro at alt fast skal bli løst[;)] 
Men vi vil vel ikke vente så lenge, jenter??

Jeg for min del tar gjerne i mot et nurk i helga som kommer... Her er alt klart og jeg er skikkelig klar for å bli ferdig med svangerskapet nå! Uke 38 nå så alt kan jo skje nå for min del... (+/- 14 dager) [:D]

Back
Topp