Er du opptatt av nærhet fra partneren din?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kjersti
  • Opprettet Opprettet
Sex er ikke det første jeg tenker på om dagene. For meg er det ubehagelig noen ganger siden magen blir større, hun sparker hele tiden, og jeg finner liksom ikke de rette stillingene med den magen. Men vi har det jo fordet:)
Det jeg er mest opptatt av nå under de siste ukene av svangerskapet er at vi har mye kvalitetstid bare jeg og han. Se på filmer på kvelden, dra ut å spise, bare kose oss rett og slett. For den tiden får vi jo ikke tilbake med en gang når ungen er født. Kvalitetstid blir det jo, men ikke like mye. Så bare nyt de dagene/ukene som er igjen før ungen kommer med den nærheten du føler er viktig for dere! :)

Sex er heller ikke noe jeg tenker på nå om dagen, men nærhet derimot... helt avhengig av å få nok nærhet. Bare at jeg sitter i armkroken hannes i sofaen er nok. Bare han er nær... :)
Vi nyter også den siste tida fullt ut nå ved å prioritere å finne på noe sammen- den kvalitetstida du nevner :)

jeg har mer sexlyst nå i svangerskapet enn hva jeg har til vanlig.

Jeg tenker på sexen å har veldig lyst å sånn ,men nå er vi begge enige om at vi ik tar sjans på noe mere før etter fødsel osv. 38 uker i morra, sist vi hadde det fikk jeg veldig vondt dagen etterpå. Sikkert pgr bekkenløsning som jeg er plaget med. Men nærhet har vi forde;) kose armen, spille brettspill sammen , osv. Kjærligheten vil vi alltid ha;) snart vært sammen i 10 år og venter vårt 3 barn:)

Back
Topp