Er du opptatt av kjønnsnøytrale klær?

Overhode ikke kjønnsnøytral nei. Våre gutter kler seg «guttete» og lillejenta går nesten utelukkende i rosa søte jenteklær.

Liker godt hvitt og grått, men blir nok mye rosa eller blått her altså :P

Kjøper det som er fint, men ville ikke kjøpt rosa prinsessekjole til sønnen min

Kjøper det jeg liker, og er veldig glad i mørkblått (har en gutt), men har kjøpt i de fleste farger til han egentlig :)

Jeg kjøper duse farger til jentene mens gutten får mer kule sterke farger[emoji5] kommer nok ikke til å kle han i rosa før han evt ønsker det selv

Jeg kjøper nok de typiske gutte-plagga til gutten i magen. Men når han blir stor nok til å ønske seg noe skal han selvsagt få akkurat det han har lyst på :)

Mine favoritt farger er sennepsgul, burgunder, mosegrønn og det går mye i de fargene til ungene. Men det er ikke kjønnsnøytrale plagg, jenta bruker mye kjole og kyser, mens gutta bruker shorts og skjorter [emoji4]

Liker best nøytrale farger selv, men må innrømme at det nok blir litt rosa om det er jente i magen denne ganga. Kommmer til å styre unna for mye knæsj og prinsesse, men litt rysjer og sånn må det kanskje til.

Både jeg og mannen liker fargesterke klær til gutten vår. Synes han kler knæsje farger mye bedre enn lyseblått :). Planlegger en til og får vi en jente denne gangen kommer nok hun også til å få samme type farger. Så sånt sett blir det kjønnsnøytralt. En jente ville fått kjoler da, det gjør ikke gutten vår.

Både og. Kjøper det som er fint og tenker ikke veldig på at fargene må være «guttete» eller «jentete». Men er dessverre mest kjønnsdelte klær i butikkene da...

Nei i grunnen ikke. Da 4årimgen elsket rosa fikk han rosa. Men må innrømme at det er kjekt å putte på småfrøkna kjoler etter 2gutter

Kjøper de fargene vi liker :) Det går mye i kjønnsnøytrale farger som gul, rød, beige, osv.

Back
Topp