Er du opptatt av hva andre synes?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
– I begynnelsen strebet jeg etter å være en perfekt mamma på alle mulige måter. Ettersom barna har blitt eldre, har jeg også blitt mer avslappet. Jeg er mye mindre opptatt av hva andre synes, og jeg har funnet ut hva som er viktig for meg, sier Marte.
Klikk her for å lese hele blogginnlegget til Marthe!

Er du opptatt av hva andre synes?

Jeg sier og tror at jeg ikke er opptatt av hva andre syns, men er nok det... Spesielt i forhold til mammarollen, som forsatt er litt ny og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre i blant :p

Jeg sier og tror at jeg ikke er opptatt av hva andre syns, men er nok det... Spesielt i forhold til mammarollen, som forsatt er litt ny og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre i blant :p

Samma her!:-p

Jepp. Enig.
Samtidig; hvis det er noen som sier jeg skal gjøre noe jeg er totalt uenig i, så gjør jeg ikke som de sier. Jeg prøver å følge magefølelsen.

Enkelte ting kan eg kanskje bry med om kva andre meiner, men stort sett bryr eg meg ikkje om kva andre meiner og syns. Eg gjer no ting på på den måten eg sjølv meiner er til det beste, so då ser eg ikkje grunn til å tenke so mykje på kva andre skulle meine om det ;)

Back
Topp