Er du opptatt av hva andre synes?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
– I begynnelsen strebet jeg etter å være en perfekt mamma på alle mulige måter. Ettersom barna har blitt eldre, har jeg også blitt mer avslappet. Jeg er mye mindre opptatt av hva andre synes, og jeg har funnet ut hva som er viktig for meg, sier Marte.
Klikk her for å lese hele blogginnlegget til Marthe!

Er du opptatt av hva andre synes?

Gjorde kanskje det med første, men ikke nå. Folk er forskjellige og oppdratt forskjellig.

Eg var redd for at han skulle begynne å grine når eg var ute blant folk ;p veit ikkje kvifor, folk bryr seg jo ikkje, men det hadde eg likevel alltid angst for ;p

Nei det har jeg ikke

Nei kan ikke si jeg er veldig bekymret for hva andre tenker og mener om meg som mor, jeg vet at jeg er god nok for mine tre og det er det som betyr noe :)

Jo, forresten... Altså... I barnehagen trur eg dei har stempla meg som ei glømsk surrehøne... Ikkje eit skjema eg skal levere tilbake har eg klart å hugse, ikkje ein gong når eg fekk ein "hugse å ta med lappen"lappe på plassen til eldste ;p så i barnehagen prøver eg å vise at det er papir eg er dårlig på, ikkje klede og utstyr som eldste trenger.... Sjøl om det tok 4 dager før eg hugsa drikkeflaska denne veka..... :P

Back
Topp