Er du opptatt av å finne gaver som passer mottager?

Kengu

Forumet er livet
VIP
For meg spiller det Ingen rolle om gaven er kjøpt eller laget , det viktigste er at det passer til mottager og jeg bruker mye tid på å finne det
 
Opptatt av at det skal passe ja. Bruker en del tankevirksomhet på det
 
Ja, det bruker jeg mye tid på! Det som er det vanskeligste med å kjøpe gaver synes jeg
 
Ja det er viktig for meg og derfor bruker jeg ofte mye tid på å finne den rette gaven.
 
Jeg ønsker óg at gavene skal passe mottaker.
Er bl.a derfor jeg pleier å handle både bursdag- og julegave igjennom hele året. :happy:
 
Ja, det er viktig for meg at gaven treffer. Om det er nytt, brukt, dyrt eller billig spiller ingen rolle.
 
Pleier å planlegge det godt på forhånd, og vet hva jeg skal kjøpe lenge før jeg går inn i butikken.

Har en liste på mobilen min med hva folk ønsker seg, og den oppdaterer jeg etterhvert som folk kommer med utsagt som: "Åh, det skulle jeg hatt...", "Den var fin!", "Skulle ønske jeg hadde en slik", osv... Så spør jeg hva folk ønsker seg før jul, og hvis jeg ikke får noe fornuftig svar bruker jeg min egen liste:p Begynte med det da jeg ble lei av at folk snudde fra:"Jeg trenger/ønsker ingenting" i november til "Åh, det skulle jeg hatt" i januar:rolleyes:

Og hvis jeg ikke har funnet på noe fornuftig selv, truer jeg med å gi sokker og boxere/truser:D

Skriver selvsagt en liste til meg selv også, slik at når andre spør hva jeg ønsker meg kan jeg gi de et svar på stående fot:happy:

(Ja, jeg er en listefreak.)
 
Ja, og jeg vil helst oppdage selv hva de ønsker seg, gjennom å følge med på hva de snakker om, hva de allerede har osv.
F.eks. hvis sølvtøyet er fremme, og noe mangler. :)
 
Jeg kjøper julegaver i februar om jeg finner noe som er helt perfekt for en mottaker [emoji4]
Syns det er litt hyggelig om gaven er gjennomtenkt [emoji4]
 
Det som er grunnlaget for å gi noen en gave tenker jeg. Om jeg ikke finner noe skriver jeg et kort og inviterer på en date❤️
 
Ja, blir gal når jeg ikke finner på noe lurt :shy:
 
Ja, det er veldig viktig for meg! Gaven skal være personlig, ellers føler jeg bare man "bytter" penger. Jeg koser meg med å finne gaver, og elsker de gangene jeg handler eller lager noe jeg vet mottageren setter ekstra pris på.
 
Enig. Bare kjøpe noe gidder jeg ikke, da sendes det heller et kort og en blomst eller annen oppmerksomhet.
 
Ja:) Veldig opptatt av det. Etterspør gjerne ønsker også. Spør gjerne også folk rundt om de har tips.
 
Back
Topp