Er du og partneren einige om kor mange barn dokker vil ha?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marte

Guest
Er du og partneren einige om antall barn? Kva for eitt nummer blir Desemberbabyen i rekka? :)

Nja. Dette blir nr 2. Han syns det holder. Jeg vil ha 3 stk, men etter dette svangerskapet frister det ikke med fler. Han vil egentlig ha 3 for barns sin skyld, men når han tenker på seg selv og at ting vil være mye enklere osv med alt med bare 2, så vil han det. Så vi får se. Jeg tror jeg kan overtale han dersom jeg virkelig vil ha 3.

Vi er begge 100% enig i at desemberbabyen i magen er den siste hvertfall. Det er nr.6. Men nr 5 måtte jeg "overtale" mannen til å gå med på :)

Ja vi er enige. Hvis alt går bra så er dette siste ut. To er nok på oss.

Ja vi er enige om at 3 er grensa, så dette blir siste.

Vi har begge ønsket oss tre, men nå med nr to på vei er vi begge egentlig enig om at dette er siste..

Er du og partneren einige om antall barn? Kva for eitt nummer blir Desemberbabyen i rekka? :)
Denne babyen blir nr 2.
Vi tror vi vil ha 2, men har 3 embryo på frys så usikker om det vil føles som om vi er ferdig om noen år.. samboer mener vi er ferdig, men da må han gjøre noe med det, jeg går ikke på medisiner for å avverge noe. Sjangsen for graviditet hjemme er liten men tilstede. En hjemmelaga, 3 laget på laben..

Vi er nok begge enige om 2-3 barn foreløpig, så får vi se hvordan det går etter hvert :p Får ta den første først i alle fall. Jeg har alltid trodd at jeg kommer til å få tvillinger, så om vi får to samtidig i andre omgang, så blir det nok stopp etter det. Om det blir én til, så får vi se om det holder med 2 barn eller ikke.

Tja vi er Iallefall enig om at dette blir siste:hilarious:
Er min nummer 5 og hans nummer 6 :Heartred
(fullgått og levende fødte barn)

Vi har ikke vurdert det enda siden dette er første:) men vi har snakket om 2 eller 3.

Første, og kanskje eneste. Max 2, men det kommer helt an på hvordan det blir i årene fremover. Da skal vi vertfall flytte fra storbyen før nummer to kommer. Mannen er helt oppsatt på to stk, men så mener han også at to supertette er helt prima. Der har jeg allerede sagt nei, og at jeg ikke vil gå gravid og ta perm om hverandre de neste 3 åra :hilarious:

Back
Topp