Er du og partneren einige om kor mange barn dokker vil ha?

Vi hadde vel egentlig ikke bestemt oss for antall barn, en må få ett først og se hvor det blir, men vi var fast bestemt på at barnet skulle få søsken. Vi fikk me to og da såg vi hvor mye jobb det var.
Vi var begge enig om at to var nok
 
Vi har to,- en på fire år og en på 9 mndr. Han er fornøyd med to, men er med på tre. Så han sier det er helt opp til meg. Jeg har alltid ønsket tre.
 
Da vi møttes var vi veldig uenige. Jeg ville ikke ha barn i det heletatt.
Men livet med mannen min fikk meg til å endre mening ganske raskt, og etterhvert gikk jeg med på at vi kunne få to barn.
Han ville dog ha enda fler, minst tre.
Det var først på sykehuset etter at nr én ble født at vi ble enige. Da snudde jeg meg til ham og sa at "greit, vi kan få flere barn enn to".
Nå er vi gravide med nr 3. Vi ønsker begge to å få ett til etterpå dersom det lar seg gjøre, men vi har satt litt tidsfrist av flere grunner. Så vi er ikke helt sikre på om dette blir sistemann eller ei. Det vil tiden vise.
 
Mannen min er superfleksibel, sånn alla vi kan få alt mellom 2-5. Alt er greit for han :)
 
Vi snakket først om 2 i begynnelsen av forholdet , og fikk 2 og så kom tanken på en til og der var vi begge enige om at 3 barn var helt perfekt for oss :happy:
Har nå 3 barn og vi er begge enige om at vi er nå ferdige :happy:
 
Vi har blitt enige om to barn. Vi ville egentlig ha tre.
 
Vi ønsker 2, venter en nå til høsten. Vi får se om det holder :hilarious:
 
Før vi startet prøvingen sa jeg 3 og han 2. Da det tok veldig lang tid før første kom, håpte vi at det kom et søsken. Om alt går bra ser det ut til at det kommer 2 til i august, så da blir det 3 tilsammen
 
VI ønsket i utgangspunktet to.

Men så fikk vi "alle" komplikasjoner som var mulig å få med førstemann, med kjip fødselsdepresjon på meg på toppen, og alt var så utrolig dritt hele det første året, at ingen av oss orket tanken. Så vi var en stund der, etter mye tårer og vonde tanker, at vi ville slå oss til ro med en.

Nå går ting bedre, og vi har bestemt oss for å prøve på nr 2 likevel.. Med litt blandede følelser.

Så selv om man er enige på forhånd, må man ta med i beregningen at man kan ombestemme seg.
 
Vi har vell egentlig vært ganske enige uten å ha snakka så mye om antallet. Vi brukte flere år på nr 2, og fikk noen egg på frys.. disse klarte vi ikke helt å glemme. Prematurt og sykt barn i nær familie gjorde derimot at vi begge ble litt redde for å få flere, men nå venter vi altså nr 3 :)
 
Vi ønsker oss begge 2 stk, helst en av hver. Men skulle det blitt tvillinger neste gang, tar vi imot 3 ;)
 
Min partner vil ikke komme med noe tall, så det vet jeg ikke ennå :hilarious:
 
Back
Topp