Er du og partneren einige om kor mange barn dokker vil ha?

En tråd i 'Familieliv og samliv' startet av Moderator Marte, 24 Jul 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. Har du eit spesielt antall barn du ynskjer deg? Er partneren din einig med deg? :)
    Kanskje dokker begge tek det litt som det kjem, eller at dokker rett og slett har sagt dokker einige i å vere ueinige? :p

2. Stjernestrikk Forelsket i forumet Assistert-jentene

Jeg ønsker meg to, mannen ønsker seg kun en (han er selv enebarn).
    Nå må vi se, akkurat nå vil jeg være takknemlig bare vi klarer å få en enkelt :)

3. Augustinaen Forumet er livet Vi som prøver :) Junilykke2018 Sommerfuglene

Vi er enige sålangt. Så får vi se hva vi føler etter at vi har fått den planlagte sistemann. Vet ikke hva vi føler da før vi er der :)

4. My heart Guest

Veldig enig! Snart det eneste vi er enig om - haha :hilarious::hilarious:

5. Lovesome Forumet er livet Septemberbarna 2019 VIP

Nei... Ikke per nå dessverre. Håper han endrer mening :hilarious:

• Enig Enig x 1
  6. Maddieh Forumet er livet Junibarna 2019

Både ja og nei. Til tider er jeg usikker på om jeg vil ha enebarn eller ikke, men jeg er veldig sliten, og graviditeten var slitsom og vanskelig. Barseltiden (sykehuset) var for jævlig med infeksjon som fortsatt sitter i. Så vi begge tenker at en holder.

7. Kelsey Forelsket i forumet

Vi er enige, begge vil bare ha en. :)

For meg tror jeg det også hadde vært ok om det ikke ble noen, men han har veldig lyst på en og jeg tror det kan være riktig for familien som helhet. Spent på om jeg fortsetter å være like rolig dersom det viser seg at det tar tid å bli gravid...

8. Apekatter Elsker forumet

Samme her, jeg vil ha fler, han føler seg ferdig, så vi får se :) skjer det ikke i løpet av fem år tror jeg vi er ferdige.

9. Aaavinter Gift med forumet Oktoberfruene 2018

Her tar vi et barn om gangen og ser hva tiden bringer:)

Har litt lyst på en til så lille jenta vår har et søsken:) men er heller ikke stresset på den tanken enda i alle fall:)

10. Saile Glad i forumet Maiblomstene 2020

Jeg har alltid ønsket meg 2-3. Etter vi fikk førstemann (kom litt uplanlagt - men var veldig velkommen) så ønsket jeg meg flere ganske kjapt, men han holdt litt igjen og flere ting skjedde. Så nå er gutten 8 år og "omsider" har vi blitt enige om 1 til - og da sier jeg meg fornøyd :) Må respektere hverandres ønsker for at ting skal fungere mener jeg:)

11. Skjermtrollet Forumet er livet Tilgangsansvarlig ❤ Aprilbarna19 ❤ Januar 2017

Mannen ønsker 2, jeg ønsker 2-3 så da blir det 2 :) Akkurat nå med en trassig toåring kjenner jeg at det skal bli godt å bli ferdig med småbarn :p

12. Eliz92 Forumet er livet Marsboere 2020 Marsmellows-15 Februarhjertene2017 Februarlykke 2015 Februarbarna 2020 Januar 2017

Jeg hadde alltid sagt 3 og han 2. Men han var med på at kanskje en til om det passet seg senere.. Ble uplanlagt gravid med nr 3

13. Kengu Forumet er livet VIP

Jeg ønsket 3
    Han 1
    Planen var 2

14. Julilykke-17 Gift med forumet Marsboere 2020 Julibaluba 2017 Februarbarna 2020

Jeg ønsker meg 3, han ønsker 2. Får se hvordan dette svangerskapet blir, om jeg føker meg ferdig, eller fortsatt har lyst på en til.

15. Herewegoagain Gift med forumet Julikulene 2020

Vi har altid vært ganske enige, ville ha 4. Fikk nr 1 og 2 med toårs mellomrom og nr 3 kom når de store var 6 og 4. Det beste hadde vært nr4 når de var 8,6,2...det passet ikke og en stund virket det som om vi kanskje ble enige om 3.
    Nå er mannen nok likespennt (hvis ikke spenntere) for nr4 en jeg er ;) så det blir litt for stort aldersfoskjell, men det blir nok bra uansett ;)

16. Brynet Flørter med forumet

Jeg ønska 0.
    En uplanlagt ble til og når først en kom, ville vi ikke ha enebarn. Så etter en lang stund kom nr 2.

Vil ikke ha mer. Verken jeg eller mannen. Enige om det da.

Hva han ønska i utgangspunktet før hu første sånn plutselig ble til, vet jeg ikke da. Vi hadde ikke kommet så langt at vi hadde prata om det en gang. Forholdet var veldig nytt.

17. SpentPåDette Flørter med forumet Junilykke 2020 ♡

Ja, vi ønsker oss begge to barn :)

18. VictoriaH Ventende August 2018 Assistert-jentene

Nja nei. Eller vi ønsker maks 2 barn begge to, men han er usikker på om han vil gjennom ting igjen eller ei. Har ett barn nå.

19. Vaffelrøre Flørter med forumet

Jeg ønsket 0, og han visste ikke.

Etter førstemann synes jeg det å være mamma var så fantastisk at jeg ikke orker tanken på å ikle få lov til å oppleve alt flere ganger.

Nå ønsker jeg meg 4, han maks 2. Satser på det går seg til når nestemann er her ;-)

20. Bollebaker87 Elsker forumet Septembergull'17

Jeg ønsker to, og han kun den ene.
    Håper han vil se litt anderledes på det om et år eller to.
    Jeg syns det er fryktelig trist om hun ikke skal få søsken, han som selv er enebarn syns det er helt topp

Del denne siden