Er du og partneren einige om kor mange barn dokker vil ha?

M

Moderator Marte

Guest
Har du eit spesielt antall barn du ynskjer deg? Er partneren din einig med deg? :)
Kanskje dokker begge tek det litt som det kjem, eller at dokker rett og slett har sagt dokker einige i å vere ueinige? :p
 
Jeg ønsker meg to, mannen ønsker seg kun en (han er selv enebarn).
Nå må vi se, akkurat nå vil jeg være takknemlig bare vi klarer å få en enkelt :)
 
Vi er enige sålangt. Så får vi se hva vi føler etter at vi har fått den planlagte sistemann. Vet ikke hva vi føler da før vi er der :)
 
Vi er enige, begge vil bare ha en. :)

For meg tror jeg det også hadde vært ok om det ikke ble noen, men han har veldig lyst på en og jeg tror det kan være riktig for familien som helhet. Spent på om jeg fortsetter å være like rolig dersom det viser seg at det tar tid å bli gravid...
 
Her tar vi et barn om gangen og ser hva tiden bringer:)

Har litt lyst på en til så lille jenta vår har et søsken:) men er heller ikke stresset på den tanken enda i alle fall:)
 
Jeg har alltid ønsket meg 2-3. Etter vi fikk førstemann (kom litt uplanlagt - men var veldig velkommen) så ønsket jeg meg flere ganske kjapt, men han holdt litt igjen og flere ting skjedde. Så nå er gutten 8 år og "omsider" har vi blitt enige om 1 til - og da sier jeg meg fornøyd :) Må respektere hverandres ønsker for at ting skal fungere mener jeg:)
 
Mannen ønsker 2, jeg ønsker 2-3 så da blir det 2 :) Akkurat nå med en trassig toåring kjenner jeg at det skal bli godt å bli ferdig med småbarn :p
 
Jeg hadde alltid sagt 3 og han 2. Men han var med på at kanskje en til om det passet seg senere.. Ble uplanlagt gravid med nr 3
 
Jeg ønsker meg 3, han ønsker 2. Får se hvordan dette svangerskapet blir, om jeg føker meg ferdig, eller fortsatt har lyst på en til.
 
Vi har altid vært ganske enige, ville ha 4. Fikk nr 1 og 2 med toårs mellomrom og nr 3 kom når de store var 6 og 4. Det beste hadde vært nr4 når de var 8,6,2...det passet ikke og en stund virket det som om vi kanskje ble enige om 3.
Nå er mannen nok likespennt (hvis ikke spenntere) for nr4 en jeg er ;) så det blir litt for stort aldersfoskjell, men det blir nok bra uansett ;)
 
Jeg ønska 0.
En uplanlagt ble til og når først en kom, ville vi ikke ha enebarn. Så etter en lang stund kom nr 2.

Vil ikke ha mer. Verken jeg eller mannen. Enige om det da.

Hva han ønska i utgangspunktet før hu første sånn plutselig ble til, vet jeg ikke da. Vi hadde ikke kommet så langt at vi hadde prata om det en gang. Forholdet var veldig nytt.
 
Nja nei. Eller vi ønsker maks 2 barn begge to, men han er usikker på om han vil gjennom ting igjen eller ei. Har ett barn nå.
 
Jeg ønsker to, og han kun den ene.
Håper han vil se litt anderledes på det om et år eller to.
Jeg syns det er fryktelig trist om hun ikke skal få søsken, han som selv er enebarn syns det er helt topp
 
Back
Topp